Antwerpen laat mij toch echt veel hoop in de mensheid verliezen. Zo gigantisch veel voorkeurstemmen voor Jos...
Ben toch wel benieuwd naar de achtergrond van die kiezers. Lijkt me toch echt dat die vooral goed scoren bij allochtonen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Antwerpen laat mij toch echt veel hoop in de mensheid verliezen. Zo gigantisch veel voorkeurstemmen voor Jos...
Had idd meer van die kiezers bij Ahidar verwacht (zoals in Brussel)Ben toch wel benieuwd naar de achtergrond van die kiezers. Lijkt me toch echt dat die vooral goed scoren bij allochtonen.
Bedankt Aarschot om voor Gwendolyn te kiezen hopelijk is ze nu permanent van het federale/vlaamse toneel verdwenen.
44-45% zou wss voldoende zijn voor absolute meerderheidForza Ninove mogelijk weer net niet.
Hopelijk komen we er achter, dat de andere partijen van kunnen leren.Ben toch wel benieuwd naar de achtergrond van die kiezers. Lijkt me toch echt dat die vooral goed scoren bij allochtonen.
Voorlopig idd 18 zetels vs 17 voor de rest44-45% zou wss voldoende zijn voor absolute meerderheid
Forza Ninove mogelijk weer net niet.
Voorlopig idd 18 zetels vs 17 voor de rest
Nu op zich zou dat wel eens goed zijn om te zien wat er stand houdt van hun standpunten eens ze besturen (zelfs zonder water bij de wijn te doen). We zien in Zelzate alvast geen succes met de PvdA formule (en waarvan een deel nog enkel wegens procedurefouten stand heeft gehouden)
als die een meerderheid haalt is daar toch niets van te zeggen. Beetje ridicuul dat we mensen waar we de mening niet van delen miserabel gaan noemen.Een miserabele burgemeester voor een miserabele stad, het zou wel passen.
Mss, maar anderzijds kan je ook de vraag stellen of een samenraapsel van letterlijk al de rest een beter alternatief is? Er zal wel een reden zijn waarom een partij een groot aantal stemmen krijgt. Men wenst iets anders, dat is duidelijk.Een miserabele burgemeester voor een miserabele stad, het zou wel passen.
Maar kijk. We komen overeen!Ook wel opgelucht voor De Wever dat NVA standhoudt en PVDA daar niet aan de macht komt.
Niet alleen voor Antwerpen, maar ook federaal kunnen we missen als kiespijn dat hij verzwakt de onderhandelingen zou moeten verderzetten.
geen opvangplaatsen beschikbaar in de gemeente, sociale woonvoorzieningen moelijker bereikbaar maken voor niet-inwoners, instructies aan ocmw, etc.Kan een burgemeester eigenlijk veel doen aan "minder migratie!" in zijn stad/gemeente...?
Slimme mensen in Antwerpen. Geen extreme partij steunen, kunnen we enkel toejuichen.Ik begin me zorgen te maken over Antwerpen![]()
heeft iedereen daar uit schrik op N-VA gestemd?
als die een meerderheid haalt is daar toch niets van te zeggen. Beetje ridicuul dat we mensen waar we de mening niet van delen miserabel gaan noemen.
Mss, maar anderzijds kan je ook de vraag stellen of een samenraapsel van letterlijk al de rest een beter alternatief is? Er zal wel een reden zijn waarom een partij een groot aantal stemmen krijgt. Men wenst iets anders, dat is duidelijk.