Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan heb ik ook nog 1 veto antwoord ookNiet van ons hé, maar van hen.Overal ten Vlaanderen staan nu borden van VB met daarop '' 'Gemeente' Weer Van Ons'', soms zelfs in het kleinste gehucht. Ik kan er niet aan doen om te denken: 'Van wie is (bv) Buggenhout dan nu'?![]()
In Knokke-Heist hebben we veel natuur, het is er proper, goeie horeca, de nodige winkels, we liggen goed tov andere grote steden.
Als het exclusieve karakter van Knokke-Heist zou verdwijnen dan vrees ik dat we de marginaliteit en de criminaliteit zullen aantrekken.
Ben als kind/tiener altijd bijzonder graag naar Oostende geweest. Ze hadden een prachtig openluchtzwembad, enkele dancings in de Langestraat, leuke events in de zomer. Ik vind dat de stad toch heel veel van haar pluimen heeft verloren.
Overal ten Vlaanderen staan nu borden van VB met daarop '' 'Gemeente' Weer Van Ons'', soms zelfs in het kleinste gehucht. Ik kan er niet aan doen om te denken: 'Van wie is (bv) Buggenhout dan nu'?![]()
Is dat nu een gedacht of komt zowat de enige reclame van Vooruit, al dan niet samen met andere partij, voor komende verkiezingen? Het is misschien regionaal, maar wel opvallend.
Voor de federale en regionale verkiezingen had ik dan vooral reclame van VB, NVA en PVDA. Toch een groot verschil. Komt dat dan door de lokale partijbesturen die investeren, of puur toeval?
Ik vind het algemeen eigenlijk niet meer van deze tijd om een berg papieren propaganda in de bus te krijgen. Dat wordt hier ook meteen weggegooid en ik denk dat velen het zo aanpakken.Ik vind dat burgers het recht zouden moeten hebben om dit soort folders ook te weigeren met je "géén reclame" sticker, als ik me wil informeren, dan ga ik wel op zoek naar neutrale informatie, politieke folders zijn gewoon goede intenties zonder garantie en wat propaganda in het beste geval, leugens en valse beloftes in het slechtste.
Jullie krijgen het tenminste nog in de bus. Hier laat Open VLD aan alle dieven weten of er iemand thuis is of niet door een deurhanger met “niemand thuis” op aan de voordeur te hangen.Ik vind het algemeen eigenlijk niet meer van deze tijd om een berg papieren propaganda in de bus te krijgen. Dat wordt hier ook meteen weggegooid en ik denk dat velen het zo aanpakken.

Goed geprobeerd, die strategie is zo oud als de straat (
), zou dat mensen over de streep trekken om op die persoon te stemmen?Nu er pas aan beginnen is een reden te meer om niet voor die schepen te stemmen, want ge zit nu dan in een straat die helemaal open ligt, overal zand, modder, kunt niet aan uwen oprit etcDe ganse buurt klaagt hier al een paar jaar over de toestand van de wegen. Nu "toevallig" (?) gaan ze beginnen met de vernieuwing. Aangekondigd door een brief ondertekend door de schepen herself. De brief ook geschreven met een toon van "kijk eens wat ik voor u doe!".Goed geprobeerd, die strategie is zo oud als de straat (
), zou dat mensen over de streep trekken om op die persoon te stemmen?

Mja, heraanleg Tiense poort is nochtans een complete ramp. Het duurt daar nu 2 tot 3 keer langer om door het rode licht te geraken.Nu er pas aan beginnen is een reden te meer om niet voor die schepen te stemmen, want ge zit nu dan in een straat die helemaal open ligt, overal zand, modder, kunt niet aan uwen oprit etc
Beter doen zoals in Leuven: dit voorjaar hebben ze heel wat straten vernieuwd. Alles ziet er nu dus piekfijn uit en dat is wat mensen nu onthouden, een maand voor de verkiezingen![]()
Dat heeft niks met de stad te maken maar met het Vlaams Agentschap Wegen en Verkeer?Mja, heraanleg Tiense poort is nochtans een complete ramp. Het duurt daar nu 2 tot 3 keer langer om door het rode licht te geraken.
Geen idee.Dat heeft niks met de stad te maken maar met het Vlaams Agentschap Wegen en Verkeer?
Je bedoelt zoals burgemeester De Wever?Met burgemeester D'Haese zou 't Stad zich weer in een schuldenput werpen.
Gaan (toekomstige) investeerders in de Stad leuk vinden.
Willen en kunnen zijn twee aparte dingen natuurlijk.PvdA wil dus nationaliseren op stedelijk niveau. Eigenlijk een vorm van diefstal. Gaan ze dat juridisch kunnen kortsluiten? Geen kenner hier.
Zo denk ik aan tarieven, samenwerking naar capaciteit toe, een simpel overzicht van hoe vol welke parkings zijn (allemaal op die pagina te vinden).
In Antwerpen is het onmogelijk om te weten waar je eigenlijk best naartoe rijdt op voorhand.
Vooral handig bij drukkere evenementen natuurlijk.

Ik zie daar hoegenaamd geen realtime capaciteit van de parkings. Dus zou geen flauw idee hebben waar ik nog plek kan vinden op drukke dagen voordat ik de stad binnenrij langs een van de hoofdassen...Slim naar Antwerpen
www.slimnaarantwerpen.be
![]()
Zorgeloos parkeren in Antwerpen | Visit Antwerpen
Plan je een bezoek aan Antwerpen met de auto, autocar of kampeerauto kijk dan op voorhand waar je kan parkeren.visit.antwerpen.be
Tien seconden zoekwerk.![]()