Gelukkige vijfde verjaardag!

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Precies geen topic zien passeren om de vijfde verjaardag van dit forum te vieren, terwijl dit de voorbije jaren wel het geval was. Delete dit topic maar als ik het mis heb. :unsure:

Ik ben niet goed in speeches, maar een dikke merci aan de crew en users die er al vijf jaar -wat vliegt de tijd- voor zorgen dat ik tijdens mijn werk enkel en uitsluitend mijn vrije tijd iets heb om te lezen. Doe er nog maar minstens vijf keer vijf jaar bij. :woohoo:

BG begint het niet meer zo leuk te vinden om te verjaren, daarom dat we er weinig aandacht aan schonken.

Ofwel dat we het te druk hadden met het bannen van dezelfde idioten die steeds maar nieuwe accounts maken om aan bans te ontsnappen.

Ofwel omdat we als mods te oud beginnen worden en geboortedata vergeten.

Precies geen topic zien passeren om de vijfde verjaardag van dit forum te vieren, terwijl dit de voorbije jaren wel het geval was. Delete dit topic maar als ik het mis heb. :unsure:

Ik ben niet goed in speeches, maar een dikke merci aan de crew en users die er al vijf jaar -wat vliegt de tijd- voor zorgen dat ik tijdens mijn werk enkel en uitsluitend mijn vrije tijd iets heb om te lezen. Doe er nog maar minstens vijf keer vijf jaar bij. :woohoo:
Je het helemaal gelijk, hoor! En leuk topic, ik zie het ook nu pas tot mijn schande. Ja, het is gepasseerd maar wegens drukte en persoonlijke omstandigheden is het er niet van gekomen om een verjaardagstopic te maken. Maar fijn dat je aan onze BG gedacht hebt!

Terug
Bovenaan