Geeft het Rode Kruis bloed aan jou?

Aan mij ook niet want ik heb dun bloed en een dikke darm, de dokter geloofde het wel niet want hij dacht altijd dat mensen met dun bloed geen dikke darm hadden. Geen idee waar die zijn diploma gehaald had maar er stond wel een mooie crocky papegaai op zijn diploma. Ben ik nu abnormaal of moet ik gewoon van de drugs blijven? Ach, ik zal wel nog wat raaskallen in topics. Of is het tipocs?
 
Aan mij ook niet. Vroeger gaf ik zelf bloed maar met hun moeilijke vragen.
Van wie is het bloed? Waarom is het in een emmer? Ik ben er mee gestopt.
Ik snap dat dus niet hé. Hele reclamecampagnes "kom bloed geven". Ga ik naar zo'n bloedgeefmoment in de refter van de plaatselijke basisschool. Ik geef daar die emmer af, vraagt die verpleegster nog wat dat is. Ja duh, wat denk je? "Bloed van een jonge maagd" zeg ik, begint ze daar te krijsen. Ben het dan maar afgetrapt.
 
Ik snap dat dus niet hé. Hele reclamecampagnes "kom bloed geven". Ga ik naar zo'n bloedgeefmoment in de refter van de plaatselijke basisschool. Ik geef daar die emmer af, vraagt die verpleegster nog wat dat is. Ja duh, wat denk je? "Bloed van een jonge maagd" zeg ik, begint ze daar te krijsen. Ben het dan maar afgetrapt.

Heb je gezegd zat het was van je velletje te scheuren?
 
Alleen in het midden van de nacht, is zittend ook een probleem.

Soms word ik wakker wegens hoogdringendheid. De piemel is bij mij dan echt beenhard en wordt pas slap als ik effectief geplast heb. Maar probeer eens al zittend te plassen met ne sjarel van 16+cm zonder velleke (Ik ben ook gesneden).

I am just being honest here. :support:
Gaatje in prikken en afgieten. Het Rode Kruis zal blij zijn met uw donatie. Van het rode spul hé, niet het witte.

Groetjes,
16.5+cm met velleke
 
Ik denk dat je een burnout hebt. Welkom bij de club! Ik heb de mijne opgelopen door in de zon te lopen, schijnt nogal problematisch te zijn bij vampiers. Helemaal opgebrand nu.
Haha, leuke achternaam terwijl je helemaal niks te maken hebt met een worm. Veel mee gepest geweest vroeger?
 
Tot nu toe ben ik wel nog niet gezogen geweest of niet dat ik zie. Ventilator + zuigrepellant houdt ze weg 's nachts.
En dan klagen dat er nooit nachtelijke visite is 🤷‍♂️
Onlyfans plus een zuigrepellant op siliconenbasis? Het schijnt dat die inderdaad een vies smaakje heeft.
 
Terug
Bovenaan