Gebruik van microtransacties in games

Pjotr123

New member
Hallo iedereen

Ik ben Pjotr en ik ben een student Global Business Management. Voor mijn bachelor eindwerk hou ik mij bezig met het gebruik van microtransacties in games. Mag ik vragen om onderstaande enquête even in te vullen? Het zal maximaal 5 minuten in beslag nemen en is uiteraard volledig anoniem.

Hierbij de link: https://forms.gle/AcVgGp5Z41Zk1SbN8

Alvast super bedankt en nog een fijne dag allemaal!

Groeten
 
ook ingevuld, maar die eerste vraag kan al voor problemen zorgen de dag van tegenwoordig :)
 
Ingevuld.
Ik betaal maandelijks microtransacties op een mobile game Animation Throwdown maar eigenlijk enkel om de advertenties te verwijderen. Kl*te is wel dat het 11€ kost maar die advertenties zijn zó irritant en tijdsverspillend dat het mij wel waard is. Speel het ondertussen al een jaar of 3 waarvan 2 jaar dat ik ervoor betaal.
 
Ingevuld.
Ik betaal maandelijks microtransacties op een mobile game Animation Throwdown maar eigenlijk enkel om de advertenties te verwijderen. Kl*te is wel dat het 11€ kost maar die advertenties zijn zó irritant en tijdsverspillend dat het mij wel waard is. Speel het ondertussen al een jaar of 3 waarvan 2 jaar dat ik ervoor betaal.

Als je een Android gsm hebt:
Settings > Connection & sharing> Private DNS.

En daar "dns.adguard.com" (zonder de ") invullen.


@TS: ingevuld ;)
 
Ingevuld.

Was blij dat het eens geen vragen waren waarbij je de hele tijd moet kiezen tussen “helemaal oneens - oneens - neutraal - mee eens - helemaal mee eens”.
 
Ingevuld<
De enige microtransactions die ik ooit gedaan heb waren voor stash tabs in Path of Exile. Da's alles eigenlijk.
 
Da's dus 264euro.. fuck.

Slay the Spire kost 10euro. Volledige game. Oneindig herspeelbaar. Probeer het eens. Aub.