Guest Review Topic (check de eerste post voor alle games)

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Beste forumleden,

sinds maart hebben we een volwaardige frontpage die we continu trachten te vullen met interessante content. Hoewel onze redactie de laatste maanden ferm gegroeid is, hebben we voor sommige games helaas amper de tijd om ze deftig te kunnen spelen en beoordelen. Daarom hebben we als eindredactie beslist om forumleden de kans te geven spellen te reviewen die dan onder de eigen forumnaam op de frontpage komen.

De grote games worden meestal geclaimd door de vaste redactie. Ook de kleinere games gaan eerst via de redactie, maar bij tijdsgebrek of geen interesse plaats ik de naam van het spel hier. Geïnteresseerden kunnen zich dan opgeven om het spel in kwestie te reviewen.

Wat krijg jij?
Je krijgt het spel of de DLC volledig gratis op een van de beschikbare platformen.
Je review wordt (indien je dit wenst) onder je eigen nickname op onze frontpage geplaatst.

Wat vragen wij?
Het belangrijkste is vertrouwen. Als we een reviewcode uitdelen, verwachten we dat er content volgt.
Het tweede puntje is dat de review binnen een schappelijke tijd volgt.

Nog enkele puntjes:
Een spel 'claimen' doe je door mijn bericht met het spel te quoten en het gewenste platform op te geven.
Een reviewcode is niet gegarandeerd. Ik vraag pas aan nadat iemand deze wil, maar we ontvangen niet alles.
De uitgebreidere regels (lengte, opmaak en co ontvang je na een claim)

That's it!

Wie weet krijg jij wel zin om deel uit te maken van de redactie.

Aanbod:

Out There: Oceans of Time - pc
Snowrunner - pc, Xbox, PS4, PS5
Empyre: Dukes of the Far Frontier - pc
SpellForce 3 Reforced - Xbox, PS4, PS5
Pro Cycling Manager 2022 - pc
Tour de France 2022 - Xbox, PS4, PS5, pc
Mothmen 1966 - Xbox, PS4, PS5, Switch, pc
Cloud Gardens - Switch
Metal Max Xeno: Reborn - PS4, PS5, Switch, pc
Arcade Spirits: The New Challengers - Xbox, PS4, PS5, Switch, pc
The Cycle: Frontier - pc
 
Dat is inderdaad wel plezant. Ik heb game-tijd met vlagen, niet consistent genoeg om redactielid te zijn, denk ik. Maar zo kan ik het dan wel wat plannen :).
 
Dit vind ik een topidee.
Heb een poosje overwogen om me er aan te wagen, maar de drempel was wat te hoog voor mij. Als ik eventueel op deze manier kennis kan maken met reviewen zou dat de Max zijn!

als ik zou reviewen zal dat voornamelijk voor de PS of switch zijn. (liefst nog de laatste)
 
Spel: The Longest Road on Earth
Platform: PC
 
Laatst bewerkt:
Spel: Solaris Offworld Combat
Platform: PlayStation VR

Extra: je krijgt hiervoor 2 keys
 
Spel: Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown
Platform: PS4
 
Ik zie dit (in de toekomst) ook wel zitten, maar als ik wat meer tijd heb om genoeg te spelen en te testen dan...

Grotere games zoals bv. Virtua Fighter zijn langs de ene kant makkelijk samen te vatten (verschillende modi), maar langs de andere kant ook niet, de nuances en in-detail elementen omschrijven lijkt me niet altijd even evident
 
MicVlad naar hier verwezen voor VF5 US. Long time Fighting Game aficionado die mij geregeld bont en blauw heeft geschopt in Street Fighter 4, Samsho en andere fighting games. Kan best propere reviews schrijven.
 
Kan je je ook opgeven als contact/info persoon? Ik ben zelf relatief dicht bij/in de werking van Elite Dangerous, de Cobra engine, de community, en een hele boel andere randactiviteiten erop gebaseerd. Ik zou binnenkort met de nieuwe setup beginnen streamen en vroeg me af als ik dan niet gewoon kan meehelpen hier!
 
Kan je je ook opgeven als contact/info persoon? Ik ben zelf relatief dicht bij/in de werking van Elite Dangerous, de Cobra engine, de community, en een hele boel andere randactiviteiten erop gebaseerd. Ik zou binnenkort met de nieuwe setup beginnen streamen en vroeg me af als ik dan niet gewoon kan meehelpen hier!
En hoe zou je dan willen helpen? Je mag me altijd PM'en of mailen naar [email protected] :)
De review is ondertussen af (gebuisd, logisch ook).
 
Terug
Bovenaan