Laptops Gaming laptop Legion 7i 16 - Storm Grey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
28/10/2023 23:00

attimos

New member
iTrader: 100% (12/12)
Algemene informatie/specificaties
Legion 7i 16 - Storm Grey high end gaming laptop
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
De Pinte
Fantastische gaming laptop, in volledige nieuwstaat, factuur is van april 2023.
Hij gaat weg omdat ik voor het werk een MacBook Pro beter kan gebruiken en geen nood meer heb aan een gaminglaptop.

Specs:
12de generatie Intel I7-12800HX
32 GB DDR5-4800
Windows 11 home

1TB harde schrijf
WIFI 6E
NVIDIA GEFORCE RTX 3070TI 8Gb

Garantie loopt tot 21/04/2025.

Minimumprijs: 1900€
Meeneemprijs: 2200€


foto's
 
Geen realistische prijs, een laptop met een 4060 is ongevéér (beter met frame gen) dezelfde performance en kost rond de 1000 euro nieuw.
Ik kan me voorstellen dat het niet aangenaam is om te vernemen dat jouw 6 maand oude laptop eigenlijk maar 50% meer waard is (minder zelfs) , but here we are...
 
Bedankt voor het advies, sta mij toe te vinden dat je te kort door de bocht gaat. Een laptop is ten eerste veel meer dan enkel de grafische kaart (processor,scherm opslag, bouwkwaliteit!,…) en ten tweede is dit een zo goed als nieuw toestel. Lenovo legion 7 blijft een toptoestel met een uitstekende reputatie, ik daag je uit om voor 1000€ een gelijkwaardig toestel te vinden. Ik aanvaard sowieso geen bod onder de 1500€. Bij deze ook op tweedehands geplaatst.
 
Het gaat snel in dat landschap.
Gevoelsmatig kan ik je begrijpen. Maar idem bij de desktops... Je haalt zelden wat je ervan verwacht en dan nog is met water in de wijn.

Succes desalniettemin!
 
Laatste up
Bod van 1200 € op tweedehands, doet erg veel pijn dit verlies te pakken. Gezien betrouwbaardere kopers hier toch nog even hier de kans geven om te bieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan