Volledige Desktops Game-pc: i7-10700K Radeon RX5700XT 64GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
03/10 - 20:00

StevieZonder

Member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
- Mobo: GIGABYTE Z490 Vision D
- CPU: Intel Core i7-10700K
- GPU: PowerColor AMD Radeon RX 5700 XT Red Dragon
- RAM: 2x Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3200 MHz
- SSD: 2x ADATA XPG SX8200 Pro 1TB M.2
- PSU: EVGA 750 GQ, 80+ GOLD 750W
- Wifi: Fenvi T919 Wireless Card (strikt gezien niet nodig, zit onboard, pc is ook als hackintosh gebruikt)
- Case: NZXT H510 wit
- Cooling: Cooler Master Masterliquid Ml240L

Minimumprijs: 900EUR
Meeneemprijs: 1250EUR
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Aalst
otL4brW.jpg
.
llAPNRE.jpg



M6ZqQZI.jpg
 
Oei ja, je hebt gelijk - ik had eerst die Jonsbo besteld dus stond zo nog in m'n originele shopping list. Maar is uiteindelijk inderdaad de NZXT H510 in het wit geworden. Bedankt voor de correctie, ik pas het aan :)
 
Factuur? Garantie?
edit: Te snel gelezen.

Hoe oud is het systeem?

Via welke winkel of webshop is dit aangekocht geweest? Eventuele mogelijkheid om hen te contacteren en een kopie van jouw factuur toch nog door te laten mailen? Bepaalde onderdelen hebben meestal toch wel een garantie van 5 jaar of zelfs langer (ram bijvoorbeeld)
 
Laatst bewerkt:
Factuur? Garantie?
edit: Te snel gelezen.

Hoe oud is het systeem?

Via welke winkel of webshop is dit aangekocht geweest? Eventuele mogelijkheid om hen te contacteren en een kopie van jouw factuur toch nog door te laten mailen? Bepaalde onderdelen hebben meestal toch wel een garantie van 5 jaar of zelfs langer (ram bijvoorbeeld)
Hallo. Systeem is 1 jaar oud (september 2020 aangekocht). Ik heb alle facturen liggen, maar is op de zaak aangekocht, dus ik denk dat de consumentengarantie sowieso niet van tel is. Maar de facturen zijn er uiteraard wel, bijna alles op Amazon.de aangekocht, de case komt van Coolblue.
 
We zijn 20u toch al voor bij?
Ja en?

Dit forum hanteert standaard een anti-snipe regel.

Jouw bod van 990 heeft het afsluituur naar 20:15 gebracht.
Mijn bod van 1000 op 20:12 heeft het afsluituur naar 20:30 gebracht.

Jij had exact tot 20:30 om een tegenbod te doen.

Ik heb dus het laatste legitieme bod. De pc is van mij. Better luck next time.
 
Alleen al om bovenstaande reactie, maar ook omwille van het feit dat chrysler binnen de tijd duidelijk zijn verwarring aangeeft, vind ik dit toch een dubbele ...
 
Een opkoper die hier alles opkoopt om met winst in stukken te verkopen met 50 iTraders die nog steeds de moeite niet neemt om eens 1x de regels na te lezen? Vind ik daar niets dubbel aan. Regels zijn regels.
 
Lol rustig aan gast!
Wat ik doe met mijn spullen kan jou niet schelen, je hebt daar geen woord over te zeggen!
Ik ben al lid sinds 2012 op 9lives, daar was deze regel niet standaard van toepassing. Jij als lid van 7 maanden gaat mij echt niet de regels leren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan