Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iets zegt me dat je in game mania meer keuze had "kwa gaming", maar kom ...Ik ga bij Carrefour, veel goedkoper en meer keuze kwa gaming.
De gamemania waar ik ging was geen vette meer en al lang gesloten nu, de carrefour waar ik ga is wel een groot aanbod, maar ps5 heeftiets zegt me dat je in game mania meer keuze had "kwa gaming", maar kom ...
de winkel in brugge zal ook sluiten, ze gaan niet verder onder eigen naam ofzo
Je koopt een nieuwe game. Store is 80 euro, MediaMarkt 55-65 euro.Pfff.
Je gaat naar de playstation store.
Je vindt wat oudere games aan 80-90% korting. Voortdurend acties.
De winkelmand in.
Afrekenen via bank app.
50-100gig heb je binnen op een uur tegenwoordig.
Niet moeten wachten op de post.
Niet naar een winkel rijden.
Versla dat maar eens.
Voor iemand met de nickname 'oldskooler' is dit wel héél niet-oldskool. Toch niets zo zalig om dat plastiekje van rond de doos te wikkelen, schijf er in, door het boekje bladeren en dan in de kast laten pronken tussen uw collectie?Pfff.
Je gaat naar de playstation store.
Je vindt wat oudere games aan 80-90% korting. Voortdurend acties.
De winkelmand in.
Afrekenen via bank app.
50-100gig heb je binnen op een uur tegenwoordig.
Niet moeten wachten op de post.
Niet naar een winkel rijden.
Versla dat maar eens.
idem hier.Voor iemand met de nickname 'oldskooler' is dit wel héél niet-oldskool. Toch niets zo zalig om dat plastiekje van rond de doos te wikkelen, schijf er in, door het boekje bladeren en dan in de kast laten pronken tussen uw collectie?
Old: lui + gemakzuchtig + minder geduld...Voor iemand met de nickname 'oldskooler' is dit wel héél niet-oldskool. Toch niets zo zalig om dat plastiekje van rond de doos te wikkelen, schijf er in, door het boekje bladeren en dan in de kast laten pronken tussen uw collectie?
Ja ik moet lobcede denken, nieuwe eigenaars gingen ook online verderdoen, heeft niet lang geduurd.Verwacht maar niet te veel. Het gaat om een Hollandse webwinkel die gewoon het domein en de naam opgekocht heeft.
Heeft niks meer met game mania te maken...
Neen, want dan zou het een overname zijn en dat is hier niet het geval.Wat ik me afvraag als je zo een merknaam koopt , koop je dan ook de schulden over?
off topic, maar ik beveel base aan. Voor dezelfde prijs ga je wel unlimited hebben.idem hier.
Ik zit nog met een classic telenet abo trouwens, 200 GB per maand.
niet iedereen heeft unlimited...
Das de voorraad van de winkel in dendermonde imo, die samen met Sint niklaas en Brugge eerst niet onder het faillissement zaten.
De magazijnvoorraad van het failliete Game Mania wordt binnenkort ook geveild.