Game Mania keert terug als webshop

iets zegt me dat je in game mania meer keuze had "kwa gaming", maar kom ...
de winkel in brugge zal ook sluiten, ze gaan niet verder onder eigen naam ofzo
De gamemania waar ik ging was geen vette meer en al lang gesloten nu, de carrefour waar ik ga is wel een groot aanbod, maar ps5 heeft
niet zo'n grote library als je vergelijkt met ps3 in den tijd.

Game Mania komt binnenkort terug​

We werken hard achter de schermen om Game Mania weer online te brengen, met een geplande herlancering in het tweede kwartaal van 2025.

Bedankt voor je geduld en blijvende steun.

www.gamemania.be

De websites, zowel BE als NL, zijn verkocht aan het Nederlandse Amazing Games. 't Is nog niet bekend wat ermee gaar gebeuren.

De merknaam stond gewoon te koop na het faillissement.

Veel informatie is er niet te vinden over Amazing Games. Het lijkt een marketplace verkoper te zijn (die onder andere actief was op fnac.com).

Verwacht maar niet te veel. Het gaat om een Hollandse webwinkel die gewoon het domein en de naam opgekocht heeft.
Heeft niks meer met game mania te maken...

Pfff.

Je gaat naar de playstation store.
Je vindt wat oudere games aan 80-90% korting. Voortdurend acties.
De winkelmand in.
Afrekenen via bank app.

50-100gig heb je binnen op een uur tegenwoordig.

Niet moeten wachten op de post.
Niet naar een winkel rijden.

Versla dat maar eens.

Pfff.

De winkelmand in.
Afrekenen via bank app.

Versla dat maar eens.
Je koopt een nieuwe game. Store is 80 euro, MediaMarkt 55-65 euro.

Pfff.

De winkelmand in.
Afrekenen via bank app.

Versla dat maar eens.
Voor iemand met de nickname 'oldskooler' is dit wel héél niet-oldskool. Toch niets zo zalig om dat plastiekje van rond de doos te wikkelen, schijf er in, door het boekje bladeren en dan in de kast laten pronken tussen uw collectie?

Voor iemand met de nickname 'oldskooler' is dit wel héél niet-oldskool. Toch niets zo zalig om dat plastiekje van rond de doos te wikkelen, schijf er in, door het boekje bladeren en dan in de kast laten pronken tussen uw collectie?
idem hier.

Ik zit nog met een classic telenet abo trouwens, 200 GB per maand.

niet iedereen heeft unlimited...

Old: lui + gemakzuchtig + minder geduld...

Warrior spirit gone. Overgave aan de newskool. Komt pas terug als ik die controller vastheb, helemaal doorgezakt.

Kasten geraken vol.
Binnen 15 jaar zit je daar met een stapel die je kwijt wilt. Sommige discs werken mss niet meer.
Altijd weer zoeken naar dat ene spel. Meer moeten rechtstaan.
Nu hopelijk blijft compatibiliteit behouden met die in de store, ook geen garantie.

Laatst bewerkt:
Verwacht maar niet te veel. Het gaat om een Hollandse webwinkel die gewoon het domein en de naam opgekocht heeft.
Heeft niks meer met game mania te maken...
Ja ik moet lobcede denken, nieuwe eigenaars gingen ook online verderdoen, heeft niet lang geduurd.
Wat ik me afvraag als je zo een merknaam koopt , koop je dan ook de schulden over?

idem hier.

Ik zit nog met een classic telenet abo trouwens, 200 GB per maand.

niet iedereen heeft unlimited...
off topic, maar ik beveel base aan. Voor dezelfde prijs ga je wel unlimited hebben.
Het tv aanbod moet u ook aanstaan natuurlijk als ge dat nog hebt

Das de voorraad van de winkel in dendermonde imo, die samen met Sint niklaas en Brugge eerst niet onder het faillissement zaten.
Dus ziet ernaar uit dat Dendermonde nu pas zijn inboedel verkoopt.

Het magazijn van GM was in Oelegem.
En daar is een paar maand terug al een veiling voor geweest met die fotos van onder andere hun arcade kasten die daar stonden.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan