Game Mania keert terug als webshop

Ik ben daar ooit geweest om GTA5 te kopen tweedhands.
Dat was duurder, dan in diezelfde winkel nieuw.

Ik zeg tegen die mens: "eeuh... dat klopt niet denk ik".

"Ik kan daar niks aan doen....". Dan moet ge in uw eigen toch ook denken : "wat een job heb ik hier".

Heb het dan maar op 2dehands gekocht.
Daar kunnen ze ook ni aan doen, dat zijn prijzen opgelegd van de hoofd zetel. Hoe dwaas het ook is

Meest hatelijk was de online winkel, je kon er bijna nooit iets bestellen want:
1) de game was niet/bijna nooit voorradig
2) used was bijna als nieuwprijs
3) je kreeg je preorder wel/niet afhankelijk van de timing toen je besteld had en dan was het bang afwachten of het wel doorkomt bij je thuis afgeleverd
4) je bent beter af bij andere online winkels
5) je weet niet of de game wel in goede staat is als het arriveert
6) de punten/coins die je verzamelt waarmee je korting krijgt, krijgt je ook meteen als je er "per ongeluk" teveel verzamelt/aankopen gedaan hebt. Terwijl je niet eens meteen nodig hebt en dan krijg je die korting, deze is dan ook nog beperkt bruikbaar als je "ineens" zomaar ontvangen hebt.
7) ze zijn net een tikkeltje duurder dan bij andere online winkels.

gm in brugge is blijkbaar wel open, is franchise winkel dacht ik
geen idee of die dan verder gaan onder andere naam ofzo, maar ik vind het persoonlijk altijd leuker om voor grotere aankopen (consoles bv) naar een winkel te gaan.

gm in brugge is blijkbaar wel open, is franchise winkel dacht ik
geen idee of die dan verder gaan onder andere naam ofzo, maar ik vind het persoonlijk altijd leuker om voor grotere aankopen (consoles bv) naar een winkel te gaan.
Inderdaad franchise.
Ze zullen wel kunnen voort doen maar dan onder een andere naam.

Inderdaad franchise.
Ze zullen wel kunnen voort doen maar dan onder een andere naam.

beyondgm.png

Was te verwachten, de zoveelste keten die zich niet aan een veranderende markt heeft weten aan te passen.
Het laatste dat ik er ooit kocht was de Duke Nukem Forever : Balls of Steel Edition. Dat is al even geleden dus...

Ik denk eens dat het verhuren van games verboden was al een klap . De gouden tijden ps2 /xbox /ps3 /360 zijn voorbij ,het is gewoon jammer het stukje nostalgie dat weg gaat. Sinds die in Eeklo gestopt is niet meer in een GM geweest, Die in Gent Dampoort is een drama om te parkeren.

Ik heb zelf maar 1 reservatie meer staan bij GM en die moest nog betaald worden in de winkel, dus ik zit wel ok.
Ik had nog twee reservaties zonder voorafbetaling staan. Ik heb een ticketje gelogd via de webshop om die te annuleren. Kwestie dat ze achteraf niet meer kunnen zagen over na te komen verplichtingen.
Als de winkel niet open is op dag van de release kan ik de games in kwestie niet gaan afhalen eh...

Ik had nog twee reservaties zonder voorafbetaling staan. Ik heb een ticketje gelogd via de webshop om die te annuleren. Kwestie dat ze achteraf niet meer kunnen zagen over na te komen verplichtingen.
Als de winkel niet open is op dag van de release kan ik de games in kwestie niet gaan afhalen eh...
Kunnen je sowieso niks maken bij een reservatie in de winkel. Als ik er niet om kom, open of niet, je hebt nog niks betaald en gekocht dus gene verplichtingen.

Kunnen je sowieso niks maken bij een reservatie in de winkel. Als ik er niet om kom, open of niet, je hebt nog niks betaald en gekocht dus gene verplichtingen.
Ik vermoed dat ook, maar better safe than sorry :) .
Het loggen van dat ticketje was twee minuten werk en ik heb bij deze al het mogelijke gedaan om GM te laten weten dat ik wens af te zien van mijn aankoop.

Beste herinnering:
PS2 gekocht, ik kreeg ne demo erbij. GTA sandreas en WRC 2 (rally spel) waren m'n eerste 2 spellen.
GTA SA was nog maar net uit en twas een hele hype. M'n neef had GTA Vice City. Dus ik wou da ook.
Dat waren de tijden.

Heb 3 demo's gekregen v die winkel: Jet Li, Prince of Persia en dan nog Gun, alle maal vr PS2.
Op 1 aktie moest je nr de winkel gaan en roepen zalig kerstfeest en die bon afgeven. Ik gaf die bon af en die verkoper zei al lachend dat ik iets vergeten was, dus riep ik luidkeels "zalig kerstfeest", hij gaf me dan ne cd-rom met PC spellekes maar ik zei da m'n pc da niet ging kunnen draaien, dus gaf ie me ne demo vr PS2.

Laatst bewerkt:
Eerlijk, ik heb nooit iets gehad met de Game Mania. Ik vond het er niet gezellig, te geforceerd edgy en ik voelde me er vaak niet echt welkom. Feit dat ze ook duur waren en dat ik geen console gamer ben zal er vermoedelijk niet aan geholpen hebben. Maar toen ik afgelopen zaterdag toevallig in een winkel moest zijn naast een Game Mania locatie en zag dat ze nog open waren, ben ik tochn nog even binnen gestapt.

Las net dat het om een franchise ging en ze vermoedelijk wel onder andere naam verder kunnen. Toch was het er volledig hoe ik het mij de Game Mania's herinner en was ik ook snel opnieuw weg. Ik ga die keten echt niet missen. Wel jammer voor het personeel die er werkte.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan