Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... and now, the end is near ... 
Zal niet meer gaan. Staat op hun site. Winkels zijn al gesloten :Nog 1 keer passeren voor koopjes dan maar? Toch het einde van een tijdperk. Van de game boy advance tot de ps5 ben ik er games gaan kopen.
De rechtbank gaat nu een curator aanstellen.Nog 1 keer passeren voor koopjes dan maar? Toch het einde van een tijdperk. Van de game boy advance tot de ps5 ben ik er games gaan kopen.
Ergens ver in men achterhoofd herinner ik me een winkel in Hasselt waar ik nog liever ging in de late jaren 90. Mijn pa zou meestal geen idee hebben wat voor mij gepast was rond die leeftijd en die pee zou afkomen met games gelijk Driver of Hercules op de ps1.![]()

Ergens ver in men achterhoofd herinner ik me een winkel in Hasselt waar ik nog liever ging in de late jaren 90. Mijn pa zou meestal geen idee hebben wat voor mij gepast was rond die leeftijd en die pee zou afkomen met games gelijk Driver of Hercules op de ps1.![]()
Nope...Was dat niet in de TT wijk? Waar de O'Leary's is? Zegt me vaag ook iets dat daar een gameshop was, waar ze bovendien ook heel wat import hadden.
Khad zelfs niet door dat dat een Game Nation was. Pas bij het lezen van dit topic![]()
Het zwaartepunt van die collectie situeert zich inderdaad in de eerste jaren van de 360/PS3 generatie. Nope...
Was langs de aquarium winkel (langs de brug aan de century).
Ik denk TT-Wijk -> Funtronic?