Game Mania keert terug als webshop

Ik kwam heel veel in Game Mania, maar steeds bewust. Een soldenactie, console kopen, Collector's, One Piece TCG. Moeilijk te overleven als je 15 euro per game meer vraagt dan de groothandel, maar ben ervan overtuigd dat ze met al hun 'pop' transitie en 'winkelbeleving' investering de nagel in hun kist hebben geklopt. GM draaide op used-games en hadden ze de mensen iets minder geld willen aftroggelen en wat enthousiaster volk (moeilijk in de verkoop, I know, maar jobstudenten werkten daar amper tot nooit en aan flexi's hadden ze ook wel wat gehad) daar gezet, dan ging de citroen niet 3x uitgeperst geraakt zijn.

Saturn?
Ik weet dag Michel zot was van Dreamcast ja. Saturn kan ik me niet herinneren.

Eerste Playstation kwam van daar. Ook veel games gehuurd.

Ik ging vroeger vooral naar Heist Op Den Berg. Maar die winkel was al vrij snel toe tegenover de andere.

Laatste tijd kwam ik vooral in Koersel. Tot die ineens sloot. Houthalen was al eerst dicht gegaan.

De laatste winkel die ik deed was Herentals. Ik beloofde toen een spel voor mijn dochter met een bon maar daar was eigenlijk geen keuze. Veel te dure spellen lagen er wel. Used switch games lagen er gewoon niet. Gevolg dat ik zelf niets heb gekocht. Toen zei ik tegen mijn vrouw al : deze gaat snel sluiten. Paar weken later was het ook van dat

Ik kwam heel veel in Game Mania, maar steeds bewust. Een soldenactie, console kopen, Collector's, One Piece TCG. Moeilijk te overleven als je 15 euro per game meer vraagt dan de groothandel, maar ben ervan overtuigd dat ze met al hun 'pop' transitie en 'winkelbeleving' investering de nagel in hun kist hebben geklopt. GM draaide op used-games en hadden ze de mensen iets minder geld willen aftroggelen en wat enthousiaster volk (moeilijk in de verkoop, I know, maar jobstudenten werkten daar amper tot nooit en aan flexi's hadden ze ook wel wat gehad) daar gezet, dan ging de citroen niet 3x uitgeperst geraakt zijn.
Used games zijn daar soms nog duurder dan soms op bol of MM.lol

Ik was daar op het laatste enkel nog als ze oude brol aannamen als inruilactie die ge nergens anders meer kwijt kon. Had ge u nieuwe game nog iets voordelig.

GM heeft mss een beetje teveel vestigingen 'gekocht' ipv als franchise te laten. Dus geen idee hoe ze faillissement kunnen aangaan en toch online open blijven. Pre-orders uitleveren online kan, maar halen ze oktober wel? En terugbetalen, dno... Als een bedrijf failliet gaat, dan komen de gedupeerden aankloppen. En dit zullen vooral leveranciers zijn die er met meer schulden zullen zitten dan particulieren.

Jammer.

Ik herinner mij die wachtrijen bij de release van GTA en zelf het spel SPORE.
Ook in het tijdperk dat ik een spelletje daar eens kon huren, toen dit niet meer mogelijk was, dan ging het bergaf helaas :(

Negatief: spel gekocht (used) en na uitspelen (nog geen maand later) kreeg er ik er nog geen 5€ voor. (staat in de rekken voor 30€ erna).

Used games zijn daar soms nog duurder dan soms op bol of MM.lol
Ik ben daar ooit geweest om GTA5 te kopen tweedhands.
Dat was duurder, dan in diezelfde winkel nieuw.

Ik zeg tegen die mens: "eeuh... dat klopt niet denk ik".

"Ik kan daar niks aan doen....". Dan moet ge in uw eigen toch ook denken : "wat een job heb ik hier".

Heb het dan maar op 2dehands gekocht.

Beste herinnering, raar maar waar, fallout 4 kopen. Was tijdens een '3 voor 20€' actie, voor games onder de 15€. 2 gevonden die ik echt wou, en als derde fallout 4 meegenomen, met het gedacht dat ik vooral de andere 2 zou spelen.
Uiteindelijk fallout 4 1000+ uren gespeeld.

En in Mol heb ik eens enkele games gratis meegekregen omdat ze niet in hun systeem stonden, onder andere Def Jam, fight for NY.

Beste herinnering, raar maar waar, fallout 4 kopen. Was tijdens een '3 voor 20€' actie, voor games onder de 15€. 2 gevonden die ik echt wou, en als derde fallout 4 meegenomen, met het gedacht dat ik vooral de andere 2 zou spelen.
Uiteindelijk fallout 4 1000+ uren gespeeld.

En in Mol heb ik eens enkele games gratis meegekregen omdat ze niet in hun systeem stonden, onder andere Def Jam, fight for NY.
Daardoor zijn ze misschien failliet :p

Raar keek gisteren op de site, en had 3666 coins.
Nu krijg ik vandaag ne mail dar ik ne bon krijg van 7.50€.
Geen idee hoe ik opeens aan de resterende coins kom.
Ze hebben geld nodig blijkbaar, ga toch nog efkes afwachten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan