Game Mania keert terug als webshop

FIFA kon je nooit binnen brengen voor die acties afaik :p

Dat was wel het irritantste als verkoper aan die acties. Zo 100 keer per dag mensen hun hopes and dreams de grond inboren als ze daar met hun FIFA 14 en NBA 2K15 stonden om in te ruilen.
Terecht ook als er een nieuwe fifa is dan is de vorige nog 2,€ waard

Ik was actief op het gamemania forum en zo richting telenetgames/9lives geraakt :unsure:

En euhm, misschien, misschien hè, ik weet niet hè, maar misschien het feit dat je nu ieder spel online kan kopen?
Zelfde verhaal met videotheken hé. Ik vond dat vroeger wel plezant als mijn ouders 's avonds weg waren: dan sprong ik op de fiets, ging naar de videotheek wat verderop en koos daar een drietal films met wat chips en ander snoepgoed. Dat was altijd een plezante beleving. Er zijn nog wel mensen die DVD's of BluRays kopen maar dat is toch eerder een niche geworden.

Mijn zolder ligt vol DVD's en CD's.

De gratis posters vond ik anders ook wel leuk. Mijn kamer hing vol (en telkens met dat Game Mania-logo wel ergens op)

Van de week nog eens een 2dehands game gekocht die ik via de site gereserveerd had. Komt mijn vriendin de game ophalen en zou er een vieze, grote koffieplek of gelijkaardig op het hoesje gezeten hebben... De verkoper zei wel zo even van "oei..." en poetste het rap even zodat het er toch nog een beetje deftig uitzag...

2de keer dat ze mij zoiets lappen. Als ze echt games in zo een smerige staat bereid zijn aan te nemen en de oude eigenaar er een aalmoes voor geven, maar niet de moeite kunnen nemen of ffkes met een lichte alcoholoplossing ofzo het te fatsoeneren...

Good riddance denk ik toch bij mijn eigen.:sop:

Ik ging naar eeklo en soms in Gent, daar nooit miserie gehad toen Tim daar nog werkte ?

Wel eens in Gent dampoort een statue gekocht en ze kregen hem nie meer in de isomo en vervolgens in de doos.

Van de week nog eens een 2dehands game gekocht die ik via de site gereserveerd had. Komt mijn vriendin de game ophalen en zou er een vieze, grote koffieplek of gelijkaardig op het hoesje gezeten hebben... De verkoper zei wel zo even van "oei..." en poetste het rap even zodat het er toch nog een beetje deftig uitzag...

2de keer dat ze mij zoiets lappen. Als ze echt games in zo een smerige staat bereid zijn aan te nemen en de oude eigenaar er een aalmoes voor geven, maar niet de moeite kunnen nemen of ffkes met een lichte alcoholoplossing ofzo het te fatsoeneren...

Good riddance denk ik toch bij mijn eigen.:sop:
Beste was eens bij mij in Aalst, was ook van alles mis mee waardoor ik het niet wou en die kerel was daar echt heel den tijd bezig van: ja da snap kik niet ze, da is toch niet erg? De game werkt toch, alle waarom zou ge daarom da nu niet kopen. Ma echt doordrammen, als ik het niet wil wil ik het niet eh punt. Dezelfde kerel heeft ooit eens een retour geweigerd en beweerde dat ik dat niet van bij hun had gekocht, had het bewijs nog en het stond op mijn account geregistreerd. Collega van hem heeft het dan wel aanvaard na dat ik me kwaad had gemaakt en zei dat ik niet meer door hem bediend wou worden. Echt een dwaas gastje.

Beste was eens bij mij in Aalst, was ook van alles mis mee waardoor ik het niet wou en die kerel was daar echt heel den tijd bezig van: ja da snap kik niet ze, da is toch niet erg? De game werkt toch, alle waarom zou ge daarom da nu niet kopen. Ma echt doordrammen, als ik het niet wil wil ik het niet eh punt. Dezelfde kerel heeft ooit eens een retour geweigerd en beweerde dat ik dat niet van bij hun had gekocht, had het bewijs nog en het stond op mijn account geregistreerd. Collega van hem heeft het dan wel aanvaard na dat ik me kwaad had gemaakt en zei dat ik niet meer door hem bediend wou worden. Echt een dwaas gastje.
Ik heb een hekel aan die opdringerigheid. :D Alle winkels draaien om verkoop en games moeten hetzelfde regeltje volgen, maar ook al vragen ze het poeslief: ik ben hier gewoon om men gerief op te halen en meer niet. Reden te meer om online te winkelen als je nog een fysieke editie wilt.

Game Mania HQ maakte telkens zo onderlinge competities met bijverkoop zoals season passes, PS+, guides, knuffels, etc.

Dus als je winkel dan onderaan bengelde kon je wel eens telefoon krijgen

Ben wel eens in deinze geweest, ik haal een game used uit de rekken. Ga afrekenen zegt em t zit geen boekje bij ma da leesde toch nie eh lol

Alleen maar goeie herinneringen aan Game Mania.
Toch enkele jaren vaste klant geweest.

Mijn eerste PS2 daar gekocht met GTA 3
met mijn communiegeld.
Door de inruilacties jaarlijks Fifa daar gaan halen.
Laatste jaren ging ik er minder en ik was blijkbaar niet de enige.

Ik zie de computers daar in Gent Dampoort nog staan met al die gastjes die aan het spelen waren.
Good times…

Ben wel eens in deinze geweest, ik haal een game used uit de rekken. Ga afrekenen zegt em t zit geen boekje bij ma da leesde toch nie eh lol
Ja zo dingen inderdaad, en u soms echt raar bekijken omdat ge het niet wilt daardoor, het is toch niet de verkoper die beslist wat mijn eisen zijn xD

Ik heb ook ooit zo iets voorgehad in de game mania van Aalst.
Ik had bij hun een gelimiteerde Nintendo gamecube console besteld van Resident Evil 4.
Toen ik die ging ophalen was heel die doos beschadigd en ingedeukt. Het werd een hele discussie omdat ik die console niet wou aannemen. Wie weet wat was er met die doos/console gebeurd want zo een doos gaat niet van zijn eigen helemaal ingedeukt geraken. Voor zelfde geld deed ik die doos open en waren er brokken. En als toenmalige verzamelaar moesten mijn console dozen en games hoesjes in perfecte staat zijn. Maar dat snapte die verkoper niet.
Was zo een middeloude man met grijs haar.

Dan gewoon mijn standpunt te aanvaarden en mij een andere console te geven, want er stonden er daar nog een paar te koop die geen pre order hadden, ben ik vertrokken en ben ik de console gaan kopen in Game mania Dampoort.
Na dat incident ben ik veel minder naar Aalst beginnen gaan en later kwam er zo een jongere gast in de plaats en die werkte daar zo tegen zijn goesting. Ik herinner me nog goed dat ik daar eens middags toekwam en die was een vettige pita aan het eten. Je zou dan denken als hij iemand moest helpen dat die eens zijn handen zou afwassen maar integendeel. Nam alles in zijn vette handen. Het kan aan mij liggen maar ik vond dat niet echt kunnen.

In het algemeen vond ik de klantvriendelijkheid en service in de Game mania’s van Gent beter dan Aalst. Ze hadden daar ook lange tijd het zelfde personeel dat switchte tussen beide winkels.
Ik herinner met vooral dat meisje met haar donker haar en zwarte bril. Ik had daar toen zo een crush op 😂

Khad er mijn Dreamcast nog gekocht voor 150€ met 6 games bij. Toch veel plezier mee gehad.

In se geen slechte herinneringen aan, maar ik kom er al lang nimmer om obvious redenen.

Gent is voor mij toch altijd de betere geweest met mensen die er iets van kennen, nadeel parkeer mogelijkheden. Sinds Gadget gestopt is ben ik er niet meer geweest. En naar eeklo gegaan ik kende hem goed maar klantvriendelijk was hij ook ni meer de laatse jaren. Nog om frieten gereden voor hem op de middag /hij dronk ook tijdens zijn uren het begin van het einde helaas.

Wat veel mensen ook niet weten is dat Game Mania veel franchisewinkels had en die er qua policy nogal vaak hun voeten aan veegden.
Ze hebben die wel zodanig uitgeperst op het einde zodat die gestopt zijn/failliet gingen en dan hebben ze er terug aan deel overgekocht.

Gent is voor mij toch altijd de betere geweest met mensen die er iets van kennen, nadeel parkeer mogelijkheden. Sinds Gadget gestopt is ben ik er niet meer geweest. En naar eeklo gegaan ik kende hem goed maar klantvriendelijk was hij ook ni meer de laatse jaren. Nog om frieten gereden voor hem op de middag /hij dronk ook tijdens zijn uren het begin van het einde helaas.
Die parkeermogelijkheden waren een ramp aan de Dampuurte. Hoeveel toertjes wij daar de zaterdag rond gereden hebben tot er iemand ergens weg reed zijn niet te tellen. Het voordeel was dan wel nog dat je daar effectief toertjes kon rijden tot je een parkeerplaats had. Aan de Brugsepoort was dat toch wat moeilijker. Maar daar kon je wel makkelijker parkeren tijdens de week.
Maar aan de Brugesepoort zullen ze het ook wel gevoeld hebben door de goedkopere prijzen van Dreamland. Alleen mocht je daar uw blauwe kaart niet vergeten leggen of je had eens prijs met een parkeerboete.
Toen hanteerde Dreamland nog de regel: ergens goedkoper gezien en je hebt bewijs dan krijg je het aan de zelfde prijs mee. Zo eens super goedkoop de WII U kunnen kopen daar die zo goedkoop stond in de folder van Makro.
Maar zoals ik het al in een vorige post al zei, door de goedkopere prijzen en de veel makkelijkere parkeermogelijkheden gewoon naar Mediamarkt in Oostakker beginnen gaan. Voor mijn consoles ging ik dan wel nog naar Game mania omdat de service bij Mediamarkt gewoon bagger was.
Nu koop ik mijn consoles/hardware vooral op coolblue, xbox-website of op de playstation website.

Bij Gadget ben ik ook nog gegaan voor Hot Toys van Metal Gear Solid en Batman. Maar je merkte naar het einde van zijn winkeltje dat die ook moeilijk kreeg door de concurrerende prijzen online. Zag en was misschien een speciale kerel maar eens je daar wat meer kocht en wat meer ging was dat een chille gast.

Die parkeermogelijkheden waren een ramp aan de Dampuurte. Hoeveel toertjes wij daar de zaterdag rond gereden hebben tot er iemand ergens weg reed zijn niet te tellen. Het voordeel was dan wel nog dat je daar effectief toertjes kon rijden tot je een parkeerplaats had. Aan de Brugsepoort was dat toch wat moeilijker. Maar daar kon je wel makkelijker parkeren tijdens de week.
Maar aan de Brugesepoort zullen ze het ook wel gevoeld hebben door de goedkopere prijzen van Dreamland. Alleen mocht je daar uw blauwe kaart niet vergeten leggen of je had eens prijs met een parkeerboete.
Toen hanteerde Dreamland nog de regel: ergens goedkoper gezien en je hebt bewijs dan krijg je het aan de zelfde prijs mee. Zo eens super goedkoop de WII U kunnen kopen daar die zo goedkoop stond in de folder van Makro.
Maar zoals ik het al in een vorige post al zei, door de goedkopere prijzen en de veel makkelijkere parkeermogelijkheden gewoon naar Mediamarkt in Oostakker beginnen gaan. Voor mijn consoles ging ik dan wel nog naar Game mania omdat de service bij Mediamarkt gewoon bagger was.
Nu koop ik mijn consoles/hardware vooral op coolblue, xbox-website of op de playstation website.

Bij Gadget ben ik ook nog gegaan voor Hot Toys van Metal Gear Solid en Batman. Maar je merkte naar het einde van zijn winkeltje dat die ook moeilijk kreeg door de concurrerende prijzen online. Zag en was misschien een speciale kerel maar eens je daar wat meerook kocht en wat meer ging was dat een chille gast.
Is een heel goede gast van gadget, is nog bij me thuis geweest en mogen meehelpen op facts.
Ook een gratis hot toy gekregen en twas nie de goedkoopste. Hij doet nog verder maar enkel online laatst dat ik weet was hij kok bij volvo cars

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan