Knarf
Well-known member
Vroeger toen nog niet iedereen internet had. Met de fiets naar daar met kameraden. En dan de rekken afschuimen, hoesjes lezen, nieuwe games ontdekken, ......
Toch een hele belevenis wat allemaal is weg gevallen door 'digitaal'.
Slechtste: GTA5 2de-hands duurder dan nieuw. En niet over te discussiëren... Vreemd.
Wij gingen wel vooral naar de Game Nation in Hasselt. Met nogal een vreemde snuiter als uitbater. Maar had meer café vibes. Altijd redelijk wat hetzelfde volk wat daar gewoon de hele dag zat. Stonden ook arcade games zoals ManxTT.
Ik kan 'digitaal' niet echt een vooruitgang noemen. Was toch plezant om met een groepke een uitstapje te doen naar een gamewinkel.
Toch een hele belevenis wat allemaal is weg gevallen door 'digitaal'.
Slechtste: GTA5 2de-hands duurder dan nieuw. En niet over te discussiëren... Vreemd.
Wij gingen wel vooral naar de Game Nation in Hasselt. Met nogal een vreemde snuiter als uitbater. Maar had meer café vibes. Altijd redelijk wat hetzelfde volk wat daar gewoon de hele dag zat. Stonden ook arcade games zoals ManxTT.
Ik kan 'digitaal' niet echt een vooruitgang noemen. Was toch plezant om met een groepke een uitstapje te doen naar een gamewinkel.

was verbaasd dat er altijd wel volk in de winkel aanwezig was als ik daar langs ging. 
Als klein manneke zou ik zoveel zagen om nog eens te kunnen gaan.