Game Mania keert terug als webshop

Grootste plus:
1 keer een night launch gedaan in een ver ver verleden. Niet dat die launch op zich zo episch was maar gewoon die suspens van daar op voorhand al aan de deur te staan.

Neg:
- Die ridicuule inruilacties :lol:

Met de maten eerst naar de Quick wandelen op ongeveer een km afstand, daar de hoop bonnen voor gratis een uurtje lannen allemaal in onze zak steken om dan 2km te wandelen naar de Game Mania en counter strike lannen. Heerlijke tijden!

Ging er ook geregeld een game huren voor 3 dagen (was denk ik 3€ ofzo) en speelde die dan gewoon uit op die periode. Voor de rest eigenlijk nooit nieuwe games gekocht behalve dan bij de launch van de PS3, die dan daar besteld was.

Alle first dibs op mensen die onwetend pareltjes binnen komen brengen en je ze '1 cent' per game kan aanbieden, was dat uw leukste herinnering niet? :p
Haha, ja zo wel ferme dealkes kunnen doen. Maar zou liever al mijn geld gehouden hebben en al die rommel uit mijn huis hebben nu. Duizenden en duizenden euro’s daar uitgegeven

Ik heb er 14 jaar gewerkt, dus heel veel goeie en slechte herinneringen.
En ik en een andere collega zagen de boot toen al zinken, al was het nog wel aan een traag tempo. (10 jaar geleden)
Dus beiden ons ontslag gegeven.
Mijn baas van toen zag de bui ook nog op tijd hangen en heeft zijn winkels ondertussen ook verkocht.

En de prijzen waren altijd al aan de hoge kant ivm ergens anders ja.
Ik kocht mijn eigen games daar zelfs niet meer de laatste 4-5 jaar dat ik daar werkte.
Want zelfs met mijn personeelskorting kon ik vaak nog ergens anders een beter deal vinden.
En dan had ik tenminsste zelf ook de zekerheid dat ik kon spelen op een release dag.
Want onze baas zijn motto was als de stock op is dat we ons eigen bestelde exemplaar ook moesten verkopen aan de 'klanten'.

Laatst bewerkt:
Leukste moment: niet meer zeker of ik de details juist ga hebben, maar ik meen dat je een bepaald moment een PS4 Pro kon inruilen voor een nieuwe. Was compleet absurd want je verkocht ahw je oude en kocht een nieuwe voor dezelfde prijs en je had weer 2 jaar garantie. Nooit gesnapt hoe dat winstgevend kon zijn voor hen.
Een tijd later hebben ze dat ook bijna zo gedaan met controllers, maar dan moest je €10 opleggen, maar had je voor €10 wel een compleet nieuwe controller met weer 2 jaar garantie.

Voor de rest niets noemenswaardig. Ik vroeg me 15 jaar geleden al af hoe die konden overleven, dus verbaasd dat het nog zo lang geduurd heeft.

Beste, de nachtopeningen. Ik woonde in Koersel op 5-600m van de gamemania en ging dan de game halen 's nachts om daarna de hele nacht te spelen. Nu slaap ik 's nachts :D.

Ik heb er 14 jaar gewerkt, dus heel veel goeie en slechte herinneringen.
En ik en een andere collega zagen de boot toen al zinken, al was het nog wel aan een traag tempo. (10 jaar geleden)
Dus beiden ons ontslag gegeven.
Mijn baas van toen zag de bui ook nog op tijd hangen en heeft zijn winkels ondertussen ook verkocht.
Bwa, zag de bui in 2014 ook hangen bij mijn vorige werkgever en ben gebleven voor de 2 jaarlonen aan ontslagpremie... (met slechts 8 jaar dienst). Toch niet bepaald slechter van geworden aangezien ik dag+1 bij mijn huidige werkgever aan de slag ben gegaan.

Goede herinnering aan de tijd van dat alles fysiek was en je naar de winkel moest om iets te kopen, free record shop, gane mania, videotheken,speelgoedwinkels om lego te kopen ...enz.
Altijd leuk om onwetend te snuisteren in dingen zonder te weten wat je gaat vinden,was gezellig tussen de andere mensen. Rommelmarkten geven dat gevoel nog.
Nu is alles zo onpersoonlijk, heb je geen fysiek spel bij digitaal ,...
Technologie kan soms eenzaam maken.

Leukste moment: niet meer zeker of ik de details juist ga hebben, maar ik meen dat je een bepaald moment een PS4 Pro kon inruilen voor een nieuwe. Was compleet absurd want je verkocht ahw je oude en kocht een nieuwe voor dezelfde prijs en je had weer 2 jaar garantie. Nooit gesnapt hoe dat winstgevend kon zijn voor hen.
Een tijd later hebben ze dat ook bijna zo gedaan met controllers, maar dan moest je €10 opleggen, maar had je voor €10 wel een compleet nieuwe controller met weer 2 jaar garantie.

Voor de rest niets noemenswaardig. Ik vroeg me 15 jaar geleden al af hoe die konden overleven, dus verbaasd dat het nog zo lang geduurd heeft.
Dat herinner ik mij ook nog! Idd geen flauw idee hoe en waarom, maar heb het toen ook gedaan. Idem voor de controllers (dat deed Micromania in Frankrijk recent btw)

2e hands rekken, soms kon je echt pareltjes vinden die redelijk goedkoop werden verkocht. Herinner me bv God Hand voor ps2.

Gewoon leuke fysiek winkel, gamen is veel charme verloren door de digitalisering. Geen gaming magazines meer met demo's ook... Maarja, zouden we nog terug gaan, alles vanuit de luie zetel doen is gewoon te makkelijk.

Game verhuur was nice, zeker zo paar pareltjes van games ontdekt (Kotor oa).

Lan gaming in gamemania antwerpen.

Jep, het verhuren van games was wel top. En als je dan besliste de game te kopen, kreeg je het betaalde huurgeld als korting.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan