Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ja zo wel ferme dealkes kunnen doen. Maar zou liever al mijn geld gehouden hebben en al die rommel uit mijn huis hebben nu. Duizenden en duizenden euro’s daar uitgegevenAlle first dibs op mensen die onwetend pareltjes binnen komen brengen en je ze '1 cent' per game kan aanbieden, was dat uw leukste herinnering niet?![]()
.Bwa, zag de bui in 2014 ook hangen bij mijn vorige werkgever en ben gebleven voor de 2 jaarlonen aan ontslagpremie... (met slechts 8 jaar dienst). Toch niet bepaald slechter van geworden aangezien ik dag+1 bij mijn huidige werkgever aan de slag ben gegaan.Ik heb er 14 jaar gewerkt, dus heel veel goeie en slechte herinneringen.
En ik en een andere collega zagen de boot toen al zinken, al was het nog wel aan een traag tempo. (10 jaar geleden)
Dus beiden ons ontslag gegeven.
Mijn baas van toen zag de bui ook nog op tijd hangen en heeft zijn winkels ondertussen ook verkocht.
Dat herinner ik mij ook nog! Idd geen flauw idee hoe en waarom, maar heb het toen ook gedaan. Idem voor de controllers (dat deed Micromania in Frankrijk recent btw)Leukste moment: niet meer zeker of ik de details juist ga hebben, maar ik meen dat je een bepaald moment een PS4 Pro kon inruilen voor een nieuwe. Was compleet absurd want je verkocht ahw je oude en kocht een nieuwe voor dezelfde prijs en je had weer 2 jaar garantie. Nooit gesnapt hoe dat winstgevend kon zijn voor hen.
Een tijd later hebben ze dat ook bijna zo gedaan met controllers, maar dan moest je €10 opleggen, maar had je voor €10 wel een compleet nieuwe controller met weer 2 jaar garantie.
Voor de rest niets noemenswaardig. Ik vroeg me 15 jaar geleden al af hoe die konden overleven, dus verbaasd dat het nog zo lang geduurd heeft.

Dat zijn er maar 2 zeker, met de prijzen die ze vragen voor CE's?Kheb voor 400 euro aan pre orders staan in game mania van collectors editions
![]()

jaDat zijn er maar 2 zeker, met de prijzen die ze vragen voor CE's?![]()

Je hebt nog 3 maand om te annuleren.Kheb voor 400 euro aan pre orders staan in game mania van collectors editions
![]()
maar das al betaald via de webshop eJe hebt nog 3 maand om te annuleren.