Google Samsung Phone Galaxy A12 factory resetten

Letsken

Member
Zit met een zeer vervelend probleem; mijn Samsung Galaxy A12 werkte tot gisterenavond perfect.
Hij was ingeplugd in m'n auto want ik gebruik altijd Android Auto voor Waze tijdens het rijden.
Toen ik aankwam en m'n telefoon uittrok, ineens zwart scherm en kon niets meer doen. Een hard reset gedaan (power+volume down knop) en hij start dan terug op maar het touchscreen doet niets meer. Ook staat hij ineens in airplane mode.
Ik kan hem dus niet unlocken en ook niet uitzetten, want daarvoor heb je het touchscreen nodig. Het enige wat ik kan doen is opnieuw hard resetten.

Ik wil nu een factory reset doen (heb toch quasi alles synced op Google account) maar dit gaat ook niet. Normaal gezien kom je in recovery mode door power knop + volume up lang in te houden, maar dit blijkt enkel te werken als de telefoon al UIT staat. Eerst hard resetten en dan snel de combinatie voor recovery mode induwen lukt ook niet. Mijn enige hoop is hem te laten leeglopen zodat hij effectief uit staat en zo in recovery mode komen, maar heb nog 95% batterij en airplane mode staat aan dus dat gaat nog 2 weken duren :wallbash: Remote factory reset is ook onmogelijk gezien de airplane mode.

Iemand hier een oplossing voor?
 
Probeer een USB-C OTG kabel of docking station om een muis aan te sluiten op je telefoon.
Of probeer je telefoon hard reset te doen door volume up (niet down bij mijn weten, da's download mode) al in te drukken als hij nog aan staat.
 
Terug
Bovenaan