Ga jij zonder je partner op vakantie?

Ga jij zonder je partner op vakantie?


  • Totaal aantal stemmers
    50
Wij gaan allebei wel eens op sportieve reis, zij met haar sportvriendinnen, ik met de fietsclub
 
Voorlopig niet. We doen één reis per jaar en dat is momenteel gewoon met het gezin. Eens gaan fietsen met vrienden + overnachting, dat is wel eens gebeurd, maar momenteel ook geen behoefte om een week (of langer) van huis te zijn zonder vrouw & kinderen. Als de kinderen wat groter zijn (en zelfstandiger) verandert dat misschien. Dan heeft de andere partner ook minder de handen vol als hij/zij er een week alleen voor staat.

In de periode dat we nog geen kinderen hadden, gebeurde dat eigenlijk ook niet. Misschien uitzonderlijk eens een weekendje.
 
Mwoah ik vind uw "game" precies wel tegenvallen, tis ni alsof ge hier al touche hebt :unsure:.
Kzal u haar nummer PMen, laat maar weten wanneer ik kan gaan skiën. Alvast bedankt!!!
Het moet ook de moeite waard zijn voor ik op top niveau speel. Voor een kermiskoers zou ik ook minder moeite doen dan voor een ronde van Vlaanderen.
 
Amper. Ik mag een week per jaar op fietsvakantie en dat is wel aangenaam. Langer dan een week is uitgesloten.
Als ik die fietsvakantie zou willen omruilen in een lang weekend met de maten in een wereldstad, wordt dat wel gelijk een nee. Zelfs een avond de lokale stad intrekken met de maten is al een nee. Ze denkt dat ik naar de vrouwen ga KIJKEN (geilen).

Zij zelf heeft geen vriendinnen, dus zij op reis met vriendinnen is helaas niet iets dat zal voorkomen. De meeste rust die ik krijg, is als ze een paar uur naar haar moeder gaat.

Probleem is dat ik graag reis, plaatsen bezoek, maar zij eigenlijk niet. Ik zou dus graag naar China, Vietnam, Thailand, India. Japan, etc gaan, maar op Japan na, heeft ze geen interesse in al die andere landen ("wat tussen stinkende spleetogen die honden en vleermuizen eten, rondlopen? Nee dank u.") Als ik ze zelfs daar niet van kan overtuigen, weet ik niet hoe ik ze ooit zal kunnen overtuigen om naar Oezbekistan of Georgie te trekken. Of een trip op de Transsiberische Express... Problemen voor de toekomstige Generaal Zantas!
De Malediven heeft ze dan wel geen enkel probleem mee... :laugh:
 
Amper. Ik mag een week per jaar op fietsvakantie en dat is wel aangenaam. Langer dan een week is uitgesloten.
Als ik die fietsvakantie zou willen omruilen in een lang weekend met de maten in een wereldstad, wordt dat wel gelijk een nee. Zelfs een avond de lokale stad intrekken met de maten is al een nee. Ze denkt dat ik naar de vrouwen ga KIJKEN (geilen).

Zij zelf heeft geen vriendinnen, dus zij op reis met vriendinnen is helaas niet iets dat zal voorkomen. De meeste rust die ik krijg, is als ze een paar uur naar haar moeder gaat.

Probleem is dat ik graag reis, plaatsen bezoek, maar zij eigenlijk niet. Ik zou dus graag naar China, Vietnam, Thailand, India. Japan, etc gaan, maar op Japan na, heeft ze geen interesse in al die andere landen ("wat tussen stinkende spleetogen die honden en vleermuizen eten, rondlopen? Nee dank u.") Als ik ze zelfs daar niet van kan overtuigen, weet ik niet hoe ik ze ooit zal kunnen overtuigen om naar Oezbekistan of Georgie te trekken. Of een trip op de Transsiberische Express... Problemen voor de toekomstige Generaal Zantas!
De Malediven heeft ze dan wel geen enkel probleem mee... :laugh:
Djeez Louise dat zou voor mij een gigantische dealbreaker zijn. Ge leeft maar 1ne keer, nogal zonde om dat dan te laten bepalen door de onzekerheid van een ander.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ebel
Djeez Louise dat zo voor mij een gigantische dealbreaker zijn. Ge leeft maar 1ne keer, nogal zonde om dat dan te laten bepalen door de onzekerheid van een ander.
Ik denk dat @Général Zantas ook al meermaals tussen zijn tanden gegromd heeft "nog 18 jaar... Nog 18 jaar... Nog 18 jaar..." als overlevingsmantra 😝
 
Ik heb het gevoel dat naarmate men ouder wordt en een gezin heeft de vriendenreisjes moeilijker worden. Ergens snap ik wel dat men de beperkte dagen verlof wil opsparen voor het gezin, is het niet voor de jaarlijkse reis samen dan is het wel voor als de kinderen ziek zijn/opvang nodig hebben tijdens schoolvakanties.
In onze vriendenkring gaat tegenwoordig iedereen met zijn gezinsbubbel op vakantie, meesten hebben tijdens de coronalockdowns dan ook een baby verwelkomd. Zelf eens met de ploeg samenkomen is al een heel organisatie.

Bij mijn vriend was er het jaarlijks mannenweekendje Ardennen, 15 jaar hebben ze dit volgehouden. Dit jaar hebben ze het afgevoerd omdat het evenzeer door de vele geboortes niet uitkomt. De resterende 3 mannen zonder kinderen gaan nu onder hun 3 op citytripke en ik hoop van harte dat hij ervan profiteert want zou ons niet verbazen dat tegen vertrekdatum daar nog een zwangerschap wordt aangekondigd.

Mogelijk betert dat naarmate de kinderen ouder worden.
Dit jaar gaan we met zijn resterende maten nog een lang weekend naar Berlijn onder de koppels, misschien groeit zoiets doorheen de jaren dan naar een kinderproofweekend in een buitenlandse centerpark ofzo :p.
 
ja graag zelfs.

je zit al de hele dagen bij elkaar, en ook al zien we mekaar wel heel graag, ik heb toch graag eens een escape/me momentje voor mezelf.

eens een hele week, of 2, aan niets moeten denken, met niemand moeten rekening houden. zalig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Bwah echt op reis niet echt. Citytripke met haar vriendinnen, ik gaan hiken met vrienden. Maar dat zal dan nooit langer dan een dag of 5 zijn.

Ook geen behoefte aan om langer dan dat van mijn gezin weg te zijn. Dan ga ik liever mét hun op vakantie :)
 
Ik zou het wel zien zitten alleszins. Ik ben meer van de luilekkervakanties terwijl mijn vriend eerder het avontuurlijkere type is. Hij jaagt ook, dus als hij de kans zou krijgen om eens naar ‘t buitenland te gaan voor de jacht, mag dat gerust.
Maar dan wil ik ook wel eens een paar dagen weg met vriendinnen en mogen de mannen op de kinderen passen.
 
Ik zou het wel zien zitten alleszins. Ik ben meer van de luilekkervakanties terwijl mijn vriend eerder het avontuurlijkere type is. Hij jaagt ook, dus als hij de kans zou krijgen om eens naar ‘t buitenland te gaan voor de jacht, mag dat gerust.
Maar dan wil ik ook wel eens een paar dagen weg met vriendinnen en mogen de mannen op de kinderen passen.
Als je de kans hebt om het te doen moet je die zeker grijpen.
Mijn man moet voor zijn werk vaak naar het buitenland waardoor grootse deel van de zorg van ons zoontje op mijn schouders terechtkomt maar nu ga ik volgende week alleen met een vriendin voor een 4 dagen naar Italië.
Zonder man en zonder kind(eren).
Sinds die coronakutzooi de eerste keer dat ik mijn mannen alleen ga laten.😥

In augustus gaan we wel samen als gezin als de situatie het nog toelaat.🙄
 
Als je de kans hebt om het te doen moet je die zeker grijpen.
Mijn man moet voor zijn werk vaak naar het buitenland waardoor grootse deel van de zorg van ons zoontje op mijn schouders terechtkomt maar nu ga ik volgende week alleen met een vriendin voor een 4 dagen naar Italië.
Zonder man en zonder kind(eren).
Sinds die coronakutzooi de eerste keer dat ik mijn mannen alleen ga laten.😥

In augustus gaan we wel samen als gezin als de situatie het nog toelaat.🙄
Ugh, inderdaad. 't Ziet er weer raar uit met die wisselende kleurcodes en verstrengende landen.
 
Terug
Bovenaan