Ga je 1-op-1 gaan eten met de partner van iemand anders - buiten, binnen, op het werk, whatever? (geslacht does matter)

Verdient deze topic een poll?

• Nee

Stemmen: 3 30,0%
  • Eerder nee dan ja

Stemmen: 7 70,0%

• Totaal aantal stemmers
    10
"Ga je 1-op-1 gaan eten met de partner van iemand anders - buiten, binnen, op het werk, whatever? (geslacht does matter)"

Uiteraard geslacht. Biefstuk is veel lekkerder gebakken (saignant a.u.b.) dan als ze nog aan de koe hangt.

Terug op eigen benen na een lange relatie.
En wat als iemand geen benen meer heeft?
Hoe weinig inclusief (euh, exclusief benen dus, whatever) zijn we hier op het forum toch.

Laatst bewerkt:
Gisteren gaan eten met @Slyke zijn madam. Ze vond het heerlijk om nog eens een stevige worst te eten want "thuis is het altijd een zwanworstje".
De mosselen waren ook lekker.
Bij mij kreunt ze wel doorlopend in mijn slaapkamer. Het moet toch zijn dat ze bij mij iets vindt wat ze bij een gladde Romeo XXL worst niet kan vinden...

Vergelijkbaar onderwerp voor dit topic: 'hoe voegen ABA gipsplaten onzichtbaar afwerken?' - eeeeeruuuuuh?

Terug op eigen benen na een lange relatie.
En wat als iemand geen benen meer heeft?
Hoe weinig inclusief (euh, exclusief benen dus, whatever) zou we hier op het forum toch.
Een beetje out of the box denken hé, ook al weet ik dat je graag in de doos zit.
Je kan altijd iemand anders benen gebruiken.

Dat mocht gisteren maar je bent niet gekomen. Zij wel. Meerdere keren.
Als het niet jouw vrouw was, met wie ben ik dan gisteren eigenlijk gaan eten?
Da's wel even slikken 😳 - voor mij (zij heeft gisteren al meermaals gesli...).

Tja, dat wordt dus wel een moeilijke om uit te zoeken, want gans BG zat gisteren in Jabbeke. Kan dus om het even wie zijn.
Het was goed. Zeer goed zelfs.

Als het niet jouw vrouw was, met wie ben ik dan gisteren eigenlijk gaan eten?
Da's wel even slikken 😳 - voor mij (zij heeft gisteren al meermaals gesli...).

Tja, dat wordt dus wel een moeilijke om uit te zoeken, want gans BG zat gisteren in Jabbeke. Kan dus om het even wie zijn.
Het was goed. Zeer goed zelfs.
Dus gij stelde je geen vragen toen het enkel anaal mocht?

Ik snap de verwarring gezien het reethaar afgeschoren was.
Hoe weet jij dat het afgeschoren was? Kan ook gewaxt zijn, of van nature niks, of...
En hoe vaak scheer je zo jouw reet eigenlijk?
Einde zoektocht, we weten al op wie ik gisteren gezeten heb...😢

Terug
Bovenaan