Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij kreunt ze wel doorlopend in mijn slaapkamer. Het moet toch zijn dat ze bij mij iets vindt wat ze bij een gladde Romeo XXL worst niet kan vinden...Gisteren gaan eten met @Slyke zijn madam. Ze vond het heerlijk om nog eens een stevige worst te eten want "thuis is het altijd een zwanworstje".
De mosselen waren ook lekker.
Een beetje out of the box denken hé, ook al weet ik dat je graag in de doos zit.Terug op eigen benen na een lange relatie.
En wat als iemand geen benen meer heeft?
Hoe weinig inclusief (euh, exclusief benen dus, whatever) zou we hier op het forum toch.
Ben jij dan geneigd om te delen?Een beetje out of the box denken hé, ook al weet ik dat je graag in de doos zit.
Je kan altijd iemand anders benen gebruiken.
Dat mocht gisteren maar je bent niet gekomen. Zij wel. Meerdere keren.Ben jij dan geneigd om te delen?
In dat geval: wanneer mag ik uw vrouw en ex-vrouw eens binnen doen?
Waarom ging ze telkens weer weg om dan terug te komen?Dat mocht gisteren maar je bent niet gekomen. Zij wel. Meerdere keren.
Ach, was het weer onder vrienden?Dat mocht gisteren maar je bent niet gekomen. Zij wel. Meerdere keren.
Om frietjes te halen in Jabbeke.Waarom ging ze telkens weer weg om dan terug te komen?
Op vrienden.Ach, was het weer onder vrienden?
Als het niet jouw vrouw was, met wie ben ik dan gisteren eigenlijk gaan eten?Dat mocht gisteren maar je bent niet gekomen. Zij wel. Meerdere keren.
- voor mij (zij heeft gisteren al meermaals gesli...).Dus gij stelde je geen vragen toen het enkel anaal mocht?Als het niet jouw vrouw was, met wie ben ik dan gisteren eigenlijk gaan eten?
Da's wel even slikken- voor mij (zij heeft gisteren al meermaals gesli...).
Tja, dat wordt dus wel een moeilijke om uit te zoeken, want gans BG zat gisteren in Jabbeke. Kan dus om het even wie zijn.
Het was goed. Zeer goed zelfs.
Volgende keer misschien eerst een checken of er wel een vagina is. Ik snap de verwarring gezien het reethaar afgeschoren was.Het was zonder voorbehoedsmiddelen, zoals BG het voorschrijft, dus het kon en mocht.
Hoe weet jij dat het afgeschoren was? Kan ook gewaxt zijn, of van nature niks, of...Ik snap de verwarring gezien het reethaar afgeschoren was.

Ik ben met jou gisteren niet gaan eten, want jij was op frietdate in Jabbeke...Eh? Ik ben helemaal niet mee met dit gesprek.![]()

Ik hoef niet te weten wat jij allemaal afscheert vanachteren.Volgende keer misschien eerst een checken of er wel een vagina is. Ik snap de verwarring gezien het reethaar afgeschoren was.
kom, niet flauw doen. Het is het enige waar ge achter vraagt met al uw dm'sIk hoef niet te weten wat jij allemaal afscheert vanachteren.