Andere Funko Pops te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/12/2024 22:30

SDRAFEY

Member
iTrader: 84% (27/32)
Algemene informatie/specificaties
Funko pops = 296€
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Londerzeel
Hierbij mogen onze Funko's de verkoop in.
Wegens bepaalde redenen moeten ze de verkoop in om een kamer vrij te krijgen in huis.
Alle funko's komen in een protector en komen uit een rookvrij huis !

De prijzen liggen allemaal VER onder de PPG prijs

Prijslijst :

Spiderman Blacklight Funko #652 & Tshirt XL = 50€
Porky Pig #1093 Funko exclusive : 18€
Thor #452 : 7€
Iron Spider 574 : 8€
Captain America Blacklight #648 : 10€
Grogu With Chowder Squid #469 Special Edition : 16€
Purge suit Morty #567 : 7€
Venomized Miles Morales #600 : 10€
Martian Manhunter #399 2021 Summer Convention Limited Edition : 7€
Ghoul Trooper Zombie #613 : 8€
Dark Voyager #442 : 6€
Lifeline #541 special edition (Tie Dye) : 14€
Iron man #649 Blacklight : 8€
Rescue #480 : 8€
Naruto (Sixth Path Sage) #932 : 9€
Thanos in the garden #579 : 6€
The Flash Holiday Dash #356 : 10€
Thor #650 Blacklight : 13€
The Joker as santa #358 : 10€
Naruto #71 : 7€
Doctor strange #651 Blacklight : 10€
Venomized IronHeart#842 Chase & Pop in a box exclusive : 45€
 
Laatst bewerkt:
Ik word ondertussen al twee weken aan het lijntje gehouden. Nog steeds niets ontvangen.
Opgepast met deze verkoper.

Ik heb Dylan nog tot Dinsdag gegven. Dan wordt klacht neergelegd.
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds niets ontvangen. Via kameraad op 2dehands dezelfde funko's proberen te kopen bij onze Dylan en jawel, deze waren nog te koop...

Eerst zei hij dat diegene die ik gekocht had al verkocht waren, maar na héél even aandringen had hij deze plots dubbel en kon hij ze toch verkopen.

Uiteindelijk zijn gsm nummer gekregen en heb ik hem gebeld.
Na een hele resem beledegingen dan toch een trackingcode gekregen... Pakje werd aangemeld maar niet bij Bpost binnengebracht, en dat terwijl hij al twee keer gezegd heeft dat het pakje verzonden is.

Ik hoop dat hij alsnog van goede wil is.

Ik heb alvast van alles screenshots genomen.
 
Laatst bewerkt:
Door een nieuwe infraction is de verkoper voor 1 dag geband. Dus moest je een dag geen reactie krijgen, is dat nu wel 'normaal'.

Hopelijk geraakt dit spoedig opgelost.
 
Ik noem namen? Jij die dreigt met eens langst te komen (mag je gerust doen hoor, sta in men recht) en me dan gaat uitschelden aan de telefoon? Heb jou de woensdag van verzending gestuurd dat ik het ging verzenden. Heb het label afgeprint, je doos zorgvuldig ingepakt en naar bpost gebracht, en daar is klaarblijkelijk een fout gebeurd. En jij gaat dan anoniem bellen, en zegt hier dat ik lieg? Ja ik verkoop al mijn dubbele funkos en degene die ik niet meer spaar. En ja de blacklights heb ik dubbel, dus als die persoon dan vraagt of hij/zij ze kan kopen, kan ik ze gerust opnieuw aanbieden. Want dan neem ik gewoon men dubbels.

Dan bood je 350€ voor het hele pakket, waarop ik nog mooi heb gezegd dat dat niet moet dat het hele pakket dan maar 300€ is.

Mijn fout is niet antwoorden, klopt. Maar verzending is gebeurd het moment dat ik het zei. Had je mij aangesproken dat er nog steeds niks was (want je hebt mij via meerdere orofielen gestuurd en zo mijn adres gevonden (mag je gerust weten btw, ik heb niks te verbergen) en dacht je nog even te zeggen dat je onderzoek had gedaan.

Had je mij gevraagd of ik onderzoek kon doen waar het pakket is gebleven had ik gerust dit gedaan, maar je bent van moment 1 beginnen dreigen en zeggen dat ik op BGaming ben gekomen terwijl dit niet eens zo was.

Zodra bpost open is ga ik er achter.
 
Dylan,

Je minimaliseert je eigen toedoen als het slachtoffertje dat je bent. Daarom wat duiding voor de mods en je toekomstige aan/verkopers:

Gesprek 1
Gesprek 2
Gesprek 3

feiten
- Je bent haast elke dag online geweest. Dit kan je trouwens zien aan in profiel, iets wat de mods volgens mij ook kunnen zien. Aan de telefoon zei je dat je al lang niet meer online geweest was. (fun fact: je was die dag om 05.10 uur en 11.00 online geweest)
- Ik ben beleefd gebleven, ik ben zéér geduldig geweest
- Ik heb geen 350 euro geboden, dat was een kameraad die je gsmnummer probeerde los te wrikkelen. Ik heb geen inspraak gehad op dit gesprek. Ik wil dit gerust ook hier posten als je dit ZO erg vond, maar je komt er niet zo goed uit. Ook zeer vreemd dat je op 2dehands onmiddellijk reageerde, maar dat het hier zeer stil bleef (hungry for money?).
- Dreigen met langs te komen? Ik liet gewoon weten dat je wel erg veel online lekken hebt, en ik ondertussen wist wie je was, om een reply van jou uit te lokken en mijn zaken te krijgen.
Ik heb trouwens een volledig documentje over je om af te geven aan de politie. De wondere wereld van OSINT... Ik wil het gerust ook delen met je, kwestie dat je weet wat je allemaal online lekt van privégegevens. Iets wat voor jou precies moeilijker was... Ps: je zat op het juiste LinkedIn profiel, goed zo!
- Ik ga mijn telefoonnummer niet prijsgeven aan iemand waarvan ik vermoed dat hij mij opgelicht heeft. Het was tijdens dit gesprek direct duidelijk met welk kaliber ik temaken had. Komt ook volledig tot zijn uiting in de 2dehands chatgesprekken...
- Ik denk dat ik, gezien de omstandigheden, nog zeer redelijk was aan de telefoon. Als je dat dreigen en schelden vindt ben je niet veel gewoon.
- Oplossingsgericht was je trouwens ook niet. Je enigste reactie op alles was 20 keer herhalen 'vertel me dan hoe ik je oplicht, vertel me dan hahaaa'. Het was net niet op niveau 'broer vrtel me hoe ik jouw tan opligt broer.

En dan nog iets. Als je volwassen genoeg bent om iets te verkopen en geld te incasseren, dan ZORG je dat je volwassen genoeg bent om aan je verplichtingen te voldoen. Doe je dat niet, dan ben je een oplichter.

Ik heb vandaag nog geen tijd gehad om aangifte te doen.
Ik wil je 20 dagen na datum nog de kans geven om alles recht te zetten.

Doe je dat niet, dan kan je voor mijn part die funko's in je diepste holletje steken (om eens neer te dalen naar jouw niveau). Ik heb geduld genoeg gehad.
Alleen jammer voor mijn neefje en zijn verzameling...

edit: dt-fout
 
Laatst bewerkt:
Haha he
Dylan,

Je minimaliseert je eigen toedoen als het slachtoffertje dat je bent. Daarom wat duiding voor de mods en je toekomstige aan/verkopers:

Gesprek 1
Gesprek 2
Gesprek 3

feiten
- Je bent haast elke dag online geweest. Dit kan je trouwens zien aan in profiel, iets wat de mods volgens mij ook kunnen zien. Aan de telefoon zei je dat je al lang niet meer online geweest was. (fun fact: je was die dag om 05.10 uur en 11.00 online geweest)
- Ik ben beleefd gebleven, ik ben zéér geduldig geweest
- Ik heb geen 350 euro geboden, dat was een kameraad die je gsmnummer probeerde los te wrikkelen. Ik heb geen inspraak gehad op dit gesprek. Ik wil dit gerust ook hier posten als je dit ZO erg vond, maar je komt er niet zo goed uit. Ook zeer vreemd dat je op 2dehands onmiddellijk reageerde, maar dat het hier zeer stil bleef (hungry for money?).
- Dreigen met langs te komen? Ik liet gewoon weten dat je wel erg veel online lekken hebt, en ik ondertussen wist wie je was, om een reply van jou uit te lokken en mijn zaken te krijgen.
Ik heb trouwens een volledig documentje over je om af te geven aan de politie. De wondere wereld van OSINT... Ik wil het gerust ook delen met je, kwestie dat je weet wat je allemaal online lekt van privégegevens. Iets wat voor jou precies moeilijker was... Ps: je zat op het juiste LinkedIn profiel, goed zo!
- Ik ga mijn telefoonnummer niet prijsgeven aan iemand waarvan ik vermoed dat hij mij opgelicht heeft. Het was tijdens dit gesprek direct duidelijk met welk kaliber ik temaken had. Komt ook volledig tot zijn uiting in de 2dehands chatgesprekken...
- Ik denk dat ik, gezien de omstandigheden, nog zeer redelijk was aan de telefoon. Als je dat dreigen en schelden vind ben je niet veel gewoon.
- Oplossingsgericht was je trouwens ook niet. Je enigste reactie op alles was 20 keer herhalen 'vertel me dan hoe ik je oplicht, vertel me dan hahaaa'. Het was net niet op niveau 'broer vrtel me hoe ik jouw tan opligt broer.

En dan nog iets. Als je volwassen genoeg bent om iets te verkopen en geld te incasseren, dan ZORG je dat je volwassen genoeg bent om aan je verplichtingen te voldoen. Doe je dat niet, dan ben je een oplichter.

Ik heb vandaag nog geen tijd gehad om aangifte te doen.
Ik wil je 20 dagen na datum nog de kans geven om alles recht te zetten.

Doe je dat niet, dan kan je voor mijn part die funko's in je diepste holletje steken (om eens neer te dalen naar jouw niveau). Ik heb geduld genoeg gehad.
Alleen jammer voor mijn neefje en zijn verzameling..
Haha het feit dat je al praat over linked in vind ik je best grappig. Heb je niet eens opgezocht 😂

Je noemde me 20 x oplichter en ik heb je 20 x gevraagd hoe ik je heb opgelicht.

Liever die broer dan een vod in men bakkes ofcourse😅

En denk je oprecht dat mensen niets mogen weten over men leven? Be my guest
 
je bewijst mijn punt
Het was tijdens dit gesprek direct duidelijk met welk kaliber ik temaken had. Komt ook volledig tot zijn uiting in de 2dehands chatgesprekken...
je bewijst mijn punt

Zorg dat ik krijg wat ik gekocht heb of stort mijn geld terug. Meer zeg ik er niet meer over
 
Of je kan gewoon de zaken opsturen en niemand aan het lijntje houden? Neem eens persoonlijke verantwoordelijkheid op in plaats van alles op iemand anders te willen steken. Ligt het niet aan bpost dan ligt het aan de koper. Jij hebt het geld ontvangen dus jij bent verantwoordelijk om het pakket binnen te brengen bij bpost en een ontvangstbewijs te vragen. Nadien ben jij verantwoordelijk om in te staan voor goede communicatie met de koper. Zo werkt tweedehands kopen en verkopen.

Ik begrijp de koper volledig als hij hiervoor klacht zou indienen wegens oplichting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan