Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Ik zat efkes met de poepers voor ik vertrok, maar niemand deed raar tegen mij. Of toch niet raarder dan ik had verwacht. :D
De frietjes zelf vond ik niet schitterend, maar zeker niet slecht.
Dieje in zijn lichtblauwe trui naast u is toch @Beffer he? Ik kan mij dat niet anders inbeelden.
Ook wel verrast dat jij een vrouw bent. :unsure:
Zag er toch wel dik in orde uit, hier moet toch sowieso een vervolg op komen. Kzal dan ook eens zien of ik mee kan.

Dieje in zijn lichtblauwe trui naast u is toch @Beffer he? Ik kan mij dat niet anders inbeelden.
Ook wel verrast dat jij een vrouw bent. :unsure:
Zag er toch wel dik in orde uit, hier moet toch sowieso een vervolg op komen. Kzal dan ook eens zien of ik mee kan.

Zie:
De frietmeeting was initieel jouw idee remember 😬. Ik zal er zijn, ge zijt welkom maske en veggie snack bestellen is ok (ik zal me uitzonderlijk aanpassen die dag) ma zonder fristi dan :nono:

:cheer:

Voila. De voorzet was inderdaad gegeven, maar weinigen die hem effectief hebben opgemerkt om binnen te koppen :hakkuh: .

En volgende frietmeeting zeker ok. Ik denk zelfs dat Fabian een goed voorstel had in het Gentse, want dat was ook een combo frituur/café.
En dat is toch wel een leuk concept vind ik. In vele standaard frituren nodigt zich datzelf niet echt uit om lang te tafelen voor of na de maaltijd :baard:

Voila. De voorzet was inderdaad gegeven, maar weinigen die hem effectief hebben opgemerkt om binnen te koppen :hakkuh: .

En volgende frietmeeting zeker ok. Ik de k zelfs dat Fabian een goed voorstel had in het Gentse, want dat was ook een combo frituur/café.
En dat is toch wel een leuk concept vind ik. In vele standaard frituren nodigt zich datzelf niet echt uit om lang te tafelen voor of na de maaltijd :baard:
Voor mij is Gent ook zeker een optie. Friet en/of bier 😎

Voor mij is Gent ook zeker een optie. Friet en/of bier 😎

qiWagq.gif

Zelfs veggie julientje/romboutje.

Veggie boilerke incoming

Mijn darmen gaan nog nooit zo vegetarisch verantwoord gekuist worden.

edit: ik snap gelijk wel zijn frisdrankaanbod niet. Als je enkel 'Frisdranken' aanduidt, dan krijg je Pepsi cola te zien. Ga je voor de tab eronder 'Frisdrank blik of fles', dan krijg je Coca cola. Spannend wel. Beetje mysterieus.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan