Agony
Well-known member
Viandel op de 'lady en de vagebond' manier kan wel (spaghetti scene)?Ik had een nachtmerrie vannacht. We bestelden frieten om te delen met elkaar....ik doe daar niet aan mee hé. Ieder zijn eigen pak friet!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viandel op de 'lady en de vagebond' manier kan wel (spaghetti scene)?Ik had een nachtmerrie vannacht. We bestelden frieten om te delen met elkaar....ik doe daar niet aan mee hé. Ieder zijn eigen pak friet!![]()
Een pre drink den dag ervoor in uw stamcafé? WIE KAN?Kan inderdaad. Fear of god PMt mij zonet dat hij al een pre drink had willen inzetten . Best in de frituur zelf, aangezien dit toch een halve café ook is... ?
Liever met een koude paardenlookworstViandel op de 'lady en de vagebond' manier kan wel (spaghetti scene)?

zaterdag 18u in jabbeke? Ik wil u nog oppikken in Brugge en tegen 19u15 ten laatste sta je terug bij vrouw en kind ;-)Een pre drink den dag ervoor in uw stamcafé? WIE KAN?
Dat hebben we gemerkt op de Trump BBQ, alle sausjes bij gij, 5-6 x je bord gaan bijvullen en dus niet veel meer over voor de tragere eters... Fretzak!Ik had een nachtmerrie vannacht. We bestelden frieten om te delen met elkaar....ik doe daar niet aan mee hé. Ieder zijn eigen pak friet!![]()
Maar precies wel 'sportiever' dan ik om de kg kwijt te raken, dus 'k moet m'n mond houden.Oh jammer! Veel moed met de beugel en niet al teveel pijn!Operatie gehad en brace tot den 20ste. Ik ga deze moeten uitzitten.
Had een 10-tal jaren geleden eens een date met ene die blijkbaar in zo'n noodopvang zat (niet voor vluchtelingen noch in Jabbeke). Ze had me tijdens onze eerste online gesprekken verborgen dat ze een kind had, er een 2de op komst was, en dat ze in een noodopvang zat omdat haar ex haar sloeg. Was awkward toen ik haar moest afzetten voor de deur van die noodopvang... Alle contact (gelukkig) verbroken, want was me dat een kanjer zeg... Ze wou na de 1ste date al meteen haar valiezen inpakken en meegaan naar mijn thuisen dame's van de noodopvang. what could possibly go wrong![]()

Ja kameraad. Straks eens zien hoelaat we op restaurant moeten zijn.zaterdag 18u in jabbeke? Ik wil u nog oppikken in Brugge en tegen 19u15 ten laatste sta je terug bij vrouw en kind ;-)
Wa ne biest gij ket!Edit: ik kan morgenavond ook hé, voor dat pre drinken in Trump z'n stamcafé. 'T IS MAAR DAJT WEET
Ik had een nachtmerrie vannacht. We bestelden frieten om te delen met elkaar....ik doe daar niet aan mee hé. Ieder zijn eigen pak friet!![]()

Ik eet een familiepak op mijn eigenJa maar nee e. Dacht dat we een familiepak gingen delen omdat we 1 grote BG-familie zijn.![]()

volgens de poll:Is er een overzicht van wie nu gaat en vanaf hoe laat aanwezig is?
Voor mij zal het bij een pre-drink blijven en kan blijven tot 19u10 ongeveer (erna naar optreden in Brugge).
)
volgens de poll gaan zij inderdaad om 19u.... merci om mij te vergeten kameraad! 20u for lifevolgens de poll:
Ik kan al met zekerheid zeggen dat @Noctilucus @Fabian @kinxton en @Beffer komen, want die waren steeds present op vorige meetings.
Dus wij zouden toch zeker al met 5 zijn.
@Mr.Anderson gaf ook aan te komen..
@Chauffagist nog nooit gezien en @Remake gaf aan dat hij twijfelgeval is.
@Green Mamba heeft aangegeven af te haken wegens operatie.
Indien gewenst kunnen we al om 18.30 afspreken ook ja, aangezien jij vroeger weg moet. Geen probleem voor mij alvast.
@Beffer blijf jij nu slapen in mijn Mar-a-iglo (ja ik ben verhuisd naar groenland, dus aanpassing naam was nodig)
@Loser is BG eigenlijk verzekerd, als hij alle omver gooit, met zijn dronken botten? Want ja, mijn inauguratie moet natuurlijk gevierd worden, dat is zeker![]()
volgens de poll:
- ...
volgens de poll gaan zij inderdaad om 19u.... merci om mij te vergeten kameraad! 20u for life
Sorry ik had de thread niet meer echt overlopen (ondertussen al 11 pagina's.. !),@stowaway en @poeperman hadden hier toch ook al gepost dat ze zouden komen, in het geval van poeperman zou hij wel later zijn (~20u dacht ik)?

@fear of god ook aanwezig vanaf pre-drink.@stowaway en @poeperman hadden hier toch ook al gepost dat ze zouden komen, in het geval van poeperman zou hij wel later zijn (~20u dacht ik)?
Sorry ik had de thread niet meer echt overlopen (ondertussen al 11 pagina's.. !),
en mij voornamelijk gebaseerd op de poll results...
Vandaar toch steeds handig is, om je aanwezig te zetten bij de poll.
Maar zeker blij met jullie toevoegingen, hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk![]()

Nee kameraad, ik zit in Brugge. Een prédrink vrijdagavond is nog de enige optie voor mij.volgens de poll:
Ik kan al met zekerheid zeggen dat @Noctilucus @Fabian @kinxton en @Beffer komen, want die waren steeds present op vorige meetings.
Dus wij zouden toch zeker al met 5 zijn.
@Mr.Anderson gaf ook aan te komen..
@Chauffagist nog nooit gezien en @Remake gaf aan dat hij twijfelgeval is.
@Green Mamba heeft aangegeven af te haken wegens operatie.
Indien gewenst kunnen we al om 18.30 afspreken ook ja, aangezien jij vroeger weg moet. Geen probleem voor mij alvast.
@Beffer blijf jij nu slapen in mijn Mar-a-iglo (ja ik ben verhuisd naar groenland, dus aanpassing naam was nodig)
@Loser is BG eigenlijk verzekerd, als hij alle omver gooit, met zijn dronken botten? Want ja, mijn inauguratie moet natuurlijk gevierd worden, dat is zeker![]()
Prima, voor een uurtje wil ik wel passeren.voor mij ook allemaal gelijk.
Maar het lijkt me praktisch wel makkelijker te starten in de frituur (wat eigenlijk ook voor 50% café is) , aangezien er zovelen zijn die op verschillende uren toekomen.
Als het bij mij start, dan is het nogal warrig, om een exact uur vast te klikken om te vertrekken naar de frituur , want we weten dan niet of we nog moeten wachten op persoon x of y...
Eindigen kan steeds bij mij en/of stamcafé vlakbij uiteraard.
Maar ik zou als gezamelijke startplaats toch Wagon 86 nemen. Daar zijn ook veel meer verschillende drankjes te vinden.
Wat dacht je dan om 18.00 al de eersten te verzamelen daar?