Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Ik ben voor behoud van datum!

En over het tijdstip ga ik mij niet meer druk maken. Of toch niet op dit forum.
Idem, alleen ja... De t-shirt(s) en Trump Award zullen nog niet toegekomen zijn...

Estimated delivery date: Jan 21, 2025

Voor mij mag het dus ook de week nadien, ik pas me in ieder geval wel aan 🙃

Tegen dat heel de groep zijn eten heeft (inclusief een paar hele grote bestellingen denk ik, volgens de reputatie van een paar vaste waarden in het friet-topic?), zal het al vlug 20u zijn denk ik ;)

Gewoon zorgen dat je er om 18u55 bent, dan kan je om 19u00 bestellen en moet je je nergens druk over maken!

Ik stel voor om na deze frietmeeting een tweede te organiseren als daar genoeg animo voor is. Deze nu nog aanpassen lijkt me wat laat. Dus in deze ben ik team @TRUMP

Idem, alleen ja... De t-shirt(s) en Trump Award zullen nog niet toegekomen zijn...

Estimated delivery date: Jan 21, 2025

Voor mij mag het dus ook de week nadien, ik pas me in ieder geval wel aan 🙃
you made me curryworst curious

er moet dus een vervolg komen om deze outfits te aanschouwen :D :p

Ik heb gisteren proberen te onderhandelen met m'n vrouw. Hotel is reeds geboekt in Brugge, dus ik vrees ervoor.
Toen zei ze: 'zije daar weer met uw frietmeeting met onbekenden van een forum, komaan zeg'.

Er zit dus niets anders op beste vrienden, de poll terug opzetten, massaal stemmen op volgende week vrijdag, en terug sluiten! Ik trakteer een pint in 't stamcafé van Trump!
"Schat, ge verjaart al elk jaar en er is maar één unieke frietmeeting".

op 3 minuten auto van de frituur. :woohoo:
Ja! Strooit nog wat zout in de wonde. Dat café is helemaal wat ik in gedachten had. De naam en alles!

Maar er is nog hoop voor mij hoor. Vrouw of kinderen kunnen nog de griep vangen waardoor we noodgedwongen moeten verzetten. Of door noodweer moeten jullie noodgedwongen de frietmeeting verzetten.

Er kan nog vanalles gebeuren!

Ja! Strooit nog wat zout in de wonde. Dat café is helemaal wat ik in gedachten had. De naam en alles!

Maar er is nog hoop voor mij hoor. Vrouw of kinderen kunnen nog de griep vangen waardoor we noodgedwongen moeten verzetten. Of door noodweer moeten jullie noodgedwongen de frietmeeting verzetten.

Er kan nog vanalles gebeuren!
Geef deze frietmeeting toch op pée, we zien elkaar wel den andere keer frietbruur :hug:. Geniet van de klein kadées ent vrouwke, ze zullen je dankbaar zijn. Voilà genoeg wijsheid vo vandaag, tijd om me weer naar de kloten te zuipen. Grtjes van jouw bruur Befferke

Geef deze frietmeeting toch op pée, we zien elkaar wel den andere keer frietbruur :hug:. Geniet van de klein kadées ent vrouwke, ze zullen je dankbaar zijn. Voilà genoeg wijsheid vo vandaag, tijd om me weer naar de kloten te zuipen. Grtjes van jouw bruur Befferke
Bedankt om mij erdoor te trekken copain. ❤️

Edit: het ergste is eigenlijk dat m'n vrouw er mij deze middag op wees dat we eigenlijk dit weekend naar Brugge gingen gaan. Maar doordat ik naar een verjaardag van een kameraad moet zaterdag hebben we het verplaatst naar volgende week. :wallbash:

Laatst bewerkt:
Ik moet om 19u30 in de snuffel (Brugge Centrum) zijn. Dus frietjes gaan niet lukken voor mij. Indien er volk al wat vroeger aanwezig is wil ik er wel 1 of 2 komen drinken.

Ik moet om 19u30 in de snuffel (Brugge Centrum) zijn. Dus frietjes gaan niet lukken voor mij. Indien er volk al wat vroeger aanwezig is wil ik er wel 1 of 2 komen drinken.
Kan inderdaad. Fear of god PMt mij zonet dat hij al een pre drink had willen inzetten . Best in de frituur zelf, aangezien dit toch een halve café ook is... ?

Kan inderdaad. Fear of god PMt mij zonet dat hij al een pre drink had willen inzetten . Best in de frituur zelf, aangezien dit toch een halve café ook is... ?
Ik moet er ten laatste vertrekken om 19u10. Ik lees het hier wel om hoe laat we waar welkom zijn. Ik zal met de auto zijn (anders niet op tijd in Brugge dus zal een voorzichtig pintje zijn.

Ik had een nachtmerrie vannacht. We bestelden frieten om te delen met elkaar....ik doe daar niet aan mee hé. Ieder zijn eigen pak friet! :)

Terug
Bovenaan