Ik laat die kleine achter bij zijn moeder!duidelijk geen mensen met kinderen hier!
Eerst al naar een uithoek van het land, en dan eten om 19u30… shiiit
Ik sluit dan wel later aan, adioskes patatjes
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik laat die kleine achter bij zijn moeder!duidelijk geen mensen met kinderen hier!
Eerst al naar een uithoek van het land, en dan eten om 19u30… shiiit
Ik sluit dan wel later aan, adioskes patatjes
Ik zie het probleem niet.Nee serieus, wie eet er nu om 19u als er geen kinderen bij zijn? Ik vermoed dat we allemaal meerderjarig zijn en minstens tot 22u mogen opblijven.
Ik zal mijn eigen matras meezeulen in de 2 treinen die ik moet nemen, komt goeAls er nog mensen willen slapen, let me know.
ik heb zowiezo 1 logeer bed. als er nog meerderen zijn, dan moeten die eigen matras meebrengen, om dan in de living op te stellen.

Trakteert ze voor haar verjaardag met wachtpinten?Ja godver. 18/01 zit ik in Brugge met mijn gezin voor m'n vrouw haar verjaardag. 't Is met blijven slapen.
Godverdoemme eh pée!! khad nochtans gerekend op mijn frietmaatje in crimeJa godver. 18/01 zit ik in Brugge met mijn gezin voor m'n vrouw haar verjaardag. 't Is met blijven slapen.

Brugge is toch vlakbij? Dus welke reden zou hij hebben om niet af te komen?Godverdoemme eh pée!! khad nochtans gerekend op mijn frietmaatje in crime![]()
't Is ik die haar trakteer! Normaal stond dat op komend weekend, maar is verzet geweest.Trakteert ze voor haar verjaardag met wachtpinten?
Ja echt é. Heel spijtig. Ik was al aan 't kijken op Booking om ergens in 't rond te blijven slapen.Godverdoemme eh pée!! khad nochtans gerekend op mijn frietmaatje in crime![]()
Niks zo goe als op een frietje getrakteerd te worden.'t Is ik die haar trakteer! Normaal stond dat op komend weekend, maar is verzet geweest.

Kheb een afspraak met Sylvie'tje die dag péeEn moesten we da nu eens verzetten naar de vrijdag?![]()
Ik had er heel graag bij geweest.Kheb een afspraak met Sylvie'tje die dag pée
Stoer!Afwezig wegens totale desinteresse. Maar als eerbetoon zal ik die avond een mooie portie frieten in de Airfryer gooien, 10 minuutjes laten goudbakken, nadien in de tuin leggen en er een verse drol overheen draaien.
Laat het smaken!
Wat was de top 3 van de poll?Gelieve de posts over de ontlasting te houden tot de 19e.
Er zal dan ook veel meer gepost kunnen worden daarover.