Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Ja maar ja, de locatie en invulling zijn net zaken die belangrijk zijn om op voorhand te weten alvorens ik afkom.

Als dat op de middag is en we daarna een koffie gaan drinken pas ik.
Is dat 's avonds is en gaan we na het eten allemaal gezellig op de lappen zie ik dat wel zitten.

Mag ik blijven slapen @TRUMP? Of wie is er bob?
Gie meugt in de bak pitten matje, nadat we heel da frietkot ebn afgebroken
Gvd

Edit: Grtz

Ik kan gerust langs Brugge passeren, scheelt nog geen 10 minuten :)

@Beffer : moest je met de trein komen, laat gerust weten als het handig is als ik je aan het station van Brugge ophaal.

Los hiervan ook eens @Agony taggen nu er een datum is: 18/1 ligt vast denk ik, als ik de posts hier een beetje volg?
Moest er nog een plek zijn vanaf Brugge, dan rij ik ook graag mee ;)

Worden er Trump T-shirts voorzien?
Of ergens een tombola om eentje te winnen?
Verbreken we da record van die pipo die 19 frikandellen in 15 minuten naar binnen heeft gespeeld?

Worden er Trump T-shirts voorzien?
Of ergens een tombola om eentje te winnen?
Verbreken we da record van die pipo die 19 frikandellen in 15 minuten naar binnen heeft gespeeld?
Mooi idee, allemaal een voetbaltruitje met elk een nummer en hun nick er onder.
Ik speelde tot een jaar of 10 terug bij een minivoetbalploeg die niet zo serieus was en nooit iets won. Ik had toen als doelman het nr 69 met de naam "BEFFERTJE" er onder. Ik ga eens zien of ik dat terug vind, dan kan @Beffer die lenen.
Niet zelf gekozen voor alle duidelijkheid, ik weet zelfs niet meer waarom ik die bijnaam had.

Ewel ik ben toch blij dat ik mijn nederig dorpje toch al aardig op de kaart heb kunnen zetten via dit forum.

Make Jabbeke Great Again.
Straks ga ik het nog samen met canada, panama en groenland moeten inlijven als de 54e staat :oi22:

Het word een top editie. En blij dat er telkens meer mensen op af lijken te komen, en nieuwe gezichten er bij .. doet me denken aan de Maga movement. One vision one nation under God :bow:

Ewel ik ben toch blij dat ik mijn nederig dorpje toch al aardig op de kaart heb kunnen zetten via dit forum.

Make Jabbeke Great Again.
Straks ga ik het nog samen met canada, panama en groenland moeten inlijven als de 54e staat :oi22:

Het word een top editie. En blij dat er telkens meer mensen op af lijken te komen, en nieuwe gezichten er bij .. doet me denken aan de Maga movement. One vision one nation under God :bow:
Ik mag zeker mijn Bernie Sanders tshirt niet vergeten dan.

Dacht van even de poll aan te passen, maar nu is 't helemaal verscheten.
Dat wordt afspreken in het topic!

Edit: dankzij mijn skills is 't toch gelukt.

Terug
Bovenaan