Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
Ja er kan geslapen worden bij mij.

Eventueel een afterparty bij mijn stamcafé (op wandelafstand) van mijn huis, behoort ook tot de mogelijkheid. (pintjes 2 € , of als je een 10beurtenkaart/zuipkaart koopt: 1,80 euro. ) :woohoo:

Zoals gezegd dus ligt de frituur aan de op & afrit van de E40, en op 10 minuten van de verkeerswissel met de E403.
maar het "hoeft" zeker niet daar te zijn, is maar een voorstel.

Ja er kan geslapen worden bij mij.

Eventueel een afterparty bij mijn stamcafé (op wandelafstand) van mijn huis, behoort ook tot de mogelijkheid. (pintjes 2 € , of als je een 10beurtenkaart/zuipkaart koopt: 1,80 euro. ) :woohoo:

Zoals gezegd dus ligt de frituur aan de op & afrit van de E40, en op 10 minuten van de verkeerswissel met de E403.
maar het "hoeft" zeker niet daar te zijn, is maar een voorstel.
18 euro voor 10 pinten, 't is geen geld. En daarmee overbruggen we de eerste 2 uren in uw stamcafé.

Welke bier is het van den tap?

Ik lees dat die frituur zal verhuizen verderop in de straat? Is dat al gebeurd?

18 euro voor 10 pinten, 't is geen geld. En daarmee overbruggen we de eerste 2 uren in uw stamcafé.

Welke bier is het van den tap?
Van de tap is het primus, maar flesjes zijn jupiler.
Beiden zelfde prijs.
Ik lees dat die frituur zal verhuizen verderop in de straat? Is dat al gebeurd?
Jaja.
Eerst was het wagon 33 (huisnummer 33), waar dus die wereldbefaamde vader de eigenaar was.
Die is nu op pensioenleeftijd, en zijn zoon heeft de zaak verdergezet, iets verderop in de straat. wagon 86 (huisnummer 86 ) .
Maar die vader staat voorlopig ook nog achter de zaak, die kan het precies niet laten :D Maar ze zijn beiden even goed.

Van de tap is het primus, maar flesjes zijn jupiler.
Beiden zelfde prijs.

Jaja.
Eerst was het wagon 33 (huisnummer 33), waar dus die wereldbefaamde vader de eigenaar was.
Die is nu op pensioenleeftijd, en zijn zoon heeft de zaak verdergezet, iets verderop in de straat. wagon 86 (huisnummer 86 ) .
Maar die vader staat voorlopig ook nog achter de zaak, die kan het precies niet laten :D Maar ze zijn beiden even goed.
Leuk, een nieuwe frituur! Aan de foto's te zien was de vorige inderdaad wel aan vernieuwing toe.

Primus van 't vat, kan er nog door!

Misschien bestel ik wel 18 frikandellen (of wat was dat record weer daar in Antwerpen?)
Als we dan toch samenkomen kunnen we er evengoed iets leuks van maken.

Als het goed is voor jullie, zou ik deze nog laten open staan tot dit weekend en dan eens zien om met de meest gekozen datum een locatie vast te leggen.

Ik heb begin januari de sleutel van mijn huis en weekends zullen in januari vooral praktisch ingevuld worden. Dus afhankelijk van de plaats en tijdstip (en moment) sluit ik zeker aan indien mogelijk.

Ik heb begin januari de sleutel van mijn huis en weekends zullen in januari vooral praktisch ingevuld worden. Dus afhankelijk van de plaats en tijdstip (en moment) sluit ik zeker aan indien mogelijk.
De meeting zal ook praktisch ingevuld worden. Dat zou dus perfect in de planning moeten passen.

Enfin. Hier begin januari een operatie, dus ik zal zien of ik tegen dan in ok staat ben om ergens te geraken.

Als ik het goed lees, dan is het in Jabbeke hé? Ik post hier wel niet zo vaak én ik eet dan nog eens enkel veggie snacks. :unsure:
Beffer, als gij zeker weten komt, dan zou ik ook wel durven passeren!
De frietmeeting was initieel jouw idee remember 😬. Ik zal er zijn, ge zijt welkom maske en veggie snack bestellen is ok (ik zal me uitzonderlijk aanpassen die dag) ma zonder fristi dan :nono:

Als er iemand vanuit Brugge vertrekt of Brugge passeert en nog plaats heeft in de auto die dag: dibs op een zitje? :D

Ik kan gerust langs Brugge passeren, scheelt nog geen 10 minuten :)

@Beffer : moest je met de trein komen, laat gerust weten als het handig is als ik je aan het station van Brugge ophaal.

Los hiervan ook eens @Agony taggen nu er een datum is: 18/1 ligt vast denk ik, als ik de posts hier een beetje volg?

Ik kan gerust langs Brugge passeren, scheelt nog geen 10 minuten :)

@Beffer : moest je met de trein komen, laat gerust weten als het handig is als ik je aan het station van Brugge ophaal.

Los hiervan ook eens @Agony taggen nu er een datum is: 18/1 ligt vast denk ik, als ik de posts hier een beetje volg?
Hoe laat spreken jullie af? Ik ga naar optreden in Brugge ‘‘s avonds.

Kheb de titel aangepast, de laatste posts geven de indruk dat er geen extra poll nodig is voor de locatie.
Moest er protest zijn hiertegen, hoor ik het graag!

Terug
Bovenaan