Frietmeeting @Jabbeke op 18/01/2025

Hoe laat eten we?

• Totaal aantal stemmers
    16
@TRUMP kun je dit weekend eens gaan en de frieten posten?
Bwa de frieten zijn zeer OK hoor,

het zijn geen dikke frieten (daar heb ik een hekel aan), maar ook geen super smalle frieten zoals in de quick & mcdonalds.
Gemiddeld. En je krijgt altijd veel. Eigenlijk mag je maar een kleintje bestellen, en dan krijg je zeker al een gemiddelde bak.
Jabbeke zal wel ver zijn voor de meesten hier denk ik?
Mja is maar een voorstel hé. Ligt dus wel PAL aan de oprit voor de autosnelweg op te rijden. vanaf de frietuur kan je eigenlijk al zien of er mods agenten staan om mensen uit het verkeer te halen :D

En wat ik ook aangenaam vind, is dat er rechtover een vluchtelingencentrum is voor asielzoekers. En dat zijn bijna allemaal alleenstaande dame's. (wel met een rist kids :p ) Ik maak er regelmatig een praatje mee. Maar nog niet gedurft om es ééntje mee te nemen op café (of het betreffende frietcafé) :woohoo:. Misschien met jullie erbij....

Of frituur Kenny in Oostende (Mariakerke), krijg je een BERG frieten, ook al is het een kleintje ;-)

Maar @TRUMP z'n locatie ziet er me zeker goed uit, zeer multi-cultureel en verdraagzaam zoals het hoort binnen de BeyondGaming cultuur!

BeyondGaming FRITUUR FLASHMOB ! Ik kom zeker af.

Edit: bij mij is het helaas te klein + verhuisdozen in de weg, en de vriendin zou ook niet echt blij zijn denk ik :thinking:

Laatst bewerkt:
Of frituur Kenny in Oostende (Mariakerke), krijg je een BERG frieten, ook al is het een kleintje ;-)

Maar @TRUMP z'n locatie ziet er me zeker goed uit, zeer multi-cultureel en verdraagzaam zoals het hoort binnen de BeyondGaming cultuur!

BeyondGaming FRITUUR FLASHMOB ! Ik kom zeker af.

Edit: bij mij is het helaas te klein + verhuisdozen in de weg, en de vriendin zou ook niet echt blij zijn denk ik :thinking:
Onlangs voor de eerste keer daar frietjes gaan halen. Frietjes waren ok en grote portie maar mijn bicky was niet volledig in orde. Er moet iets fout gelopen zijn met het broodje 😒

Boulet en viandel waren ook niet het beste dat ik al gegeten had precies.

Onlangs voor de eerste keer daar frietjes gaan halen. Frietjes waren ok en grote portie maar mijn bicky was niet volledig in orde. Er moet iets fout gelopen zijn met het broodje 😒

Boulet en viandel waren ook niet het beste dat ik al gegeten had precies.
Ik ga er al bijna 15 jaar, en maar af en toe eens naar een andere, en ja, het kan eens varieren éh, niet iedere zaak is perfect. Maar komen bouletten en viandels niet van dezelfde producenten of één van de 2-3 enige in België? :thinking: In ieder geval smaken die frieten echt ongelooflijk goed.

Kinxton onder de sloef wie had dat kunnen denken
Bwa, het is nu drama met de verhuis en ook het feit dat zwangerschapsverlof in dat land enorm kort is...
Een jaar dat ze dit weet en een jaar aan voorbereidingen in twijfel steken, met al een pak verhuisdozen met bulk die we niet snel nodig hebben die al sinds deze zomer in de hangaar van familie staat... Straks ga ik nog alleen verhuizen gvd.
Tijd dat ze terug thuis is en ik haar eens onder 'handen neem'. Zo moet dat met slavische vrouwen zeker? :thinking: :sneaky:

Ik ga er al bijna 15 jaar, en maar af en toe eens naar een andere, en ja, het kan eens varieren éh, niet iedere zaak is perfect. Maar komen bouletten en viandels niet van dezelfde producenten of één van de 2-3 enige in België? :thinking: In ieder geval smaken die frieten echt ongelooflijk goed.

Bwa, het is nu drama met de verhuis en ook het feit dat zwangerschapsverlof in dat land enorm kort is...
Een jaar dat ze dit weet en een jaar aan voorbereidingen in twijfel steken, met al een pak verhuisdozen met bulk die we niet snel nodig hebben die al sinds deze zomer in de hangaar van familie staat... Straks ga ik nog alleen verhuizen gvd.
Tijd dat ze terug thuis is en ik haar eens onder 'handen neem'. Zo moet dat met slavische vrouwen zeker? :thinking: :sneaky:
Waren te ver gebakken. Ik was op vrijdagmiddag geweest rond 13u. Mss waren ze al aan het afronden in hun hoofd ☺️

hoe zit da nu met een potentiële datum en locatie? :woohoo:
Ik wil gerust een poll toevoegen als dat gewenst is.
Ik moet gewoon weten in welke periode ongeveer. En best zaterdagen en zondagen? Of ook vrijdagavond er bij gooien?

De feestdagen komen er aan, dus misschien kijken voor vanaf tweede week januari?

Ik wil gerust een poll toevoegen als dat gewenst is.
Ik moet gewoon weten in welke periode ongeveer. En best zaterdagen en zondagen? Of ook vrijdagavond er bij gooien?

De feestdagen komen er aan, dus misschien kijken voor vanaf tweede week januari?
Ja das goed voor mij. Maak maar eens een poll aan.

Inderdaad best vanaf half januari denk ik;
de meesten zullen de komende weken toch niet kunnen wegens familiale en feestverplichtingen...

Dus vanaf 17/01 zou inderdaad ideaal zijn. Thx Remake. voeg maar een poll aan toe.

Zo, polleke gemaakt.
Elke vrijdag, zaterdag en zondag gedurende 5 weken momenteel. Daar zal wat mee te doen zijn hoop ik?

Het enige juiste antwoord.
Ik heb niet eens gekeken of ik kan. Want ik kan. Dat er iets anders dan “opeens” niet meer kan, is dan maar zo.

IMG_4067.png

Eerst datum fixen en dan kijken met de mensen die kunnen waar en verdere invulling? Tijdstip op die data zijn altijd 's avonds?

Eerst datum fixen en dan kijken met de mensen die kunnen waar en verdere invulling? Tijdstip op die data zijn altijd 's avonds?
Idd, eerst eens zien wanneer er het meeste animo is en dan locatie vastleggen.
Indien op een vrijdag sowieso 's avonds vermoed ik, op een zaterdag of zondag kan dat ook nog worden afgesproken.

Ja maar ja, de locatie en invulling zijn net zaken die belangrijk zijn om op voorhand te weten alvorens ik afkom.

Als dat op de middag is en we daarna een koffie gaan drinken pas ik.
Is dat 's avonds is en gaan we na het eten allemaal gezellig op de lappen zie ik dat wel zitten.

Mag ik blijven slapen @TRUMP? Of wie is er bob?

Terug
Bovenaan