Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
Nu is het voorzien voor 6 december in Antwerpen right? Ik kan alleszins bevestigen dat Sylvie'tje, Francine'ke en Froufrou'ke de dessertjes zullen voorzien int Schipperskwartier voor de geïnteresseerden
Ik schoof die datum naar voor ja, en er waren er al enkelen die akkoord gingen.... kunnen de andere geinteresseerden ook even laten weten of dit ok is voor hen @Noctilucus @Fabian @Damocless85 en eventueel nog anderen?

My frituur op het 'Shengenplein' is ook wel een aanrader en ook weer niet zo ver van het centrum/schipperskwartier en je kunt er zitten.

spijtig dat sommigen niet mee kunnen, vandaar dat ik toch echt opper @Beffer om nu al een volgende datum(s) naar voor te schuiven voor Brussel. zodat mensen vroeger hun keuze kunnen vastpinnen.

en voor de Antwerpen editie, is er genoeg naar voor geschoven qua locatie, maar geen enkel waar ik ben geweest, dus ik laat het aan jullie over.
Waar spreken we af? en welk uur? 17.00 bijvoorbeeld en aansluitend enkele cafébezoeken in de buurt dan? of eerst een apero om 16.00 en daarna naar een smultent naar keuze?

laat maar horen!

Laatst bewerkt:
spijtig dat sommigen niet mee kunnen, vandaar dat ik toch echt opper @Beffer om nu al een volgende datum(s) naar voor te schuiven voor Brussel. zodat mensen vroeger hun keuze kunnen vastpinnen.

en voor de Antwerpen editie, is er genoeg naar voor geschoven qua locatie, maar geen enkel waar ik ben geweest, dus ik laat het aan jullie over.
Waar spreken we af? en welk uur? 17.00 bijvoorbeeld en aansluitend enkele cafébezoeken in de buurt dan? of eerst een apero om 16.00 en daarna naar een smultent naar keuze?

laat maar horen!
Uur afhankelijk wat de bedoeling is natuurlijk en hoe iedereen terug geraakt. Vorige keer kon ik enkel blijven voor de frieten en geen afterdrink, paar pintjes kunnen drinken zou wel leuk zijn. Maar zal dan sowieso met de trein zijn en dus gebonden aan treinuren.

Godver, 6 december lukt niet. Vorige editie had ik ook al plannen en vond ik het spijtig dat ik er niet bij kon zijn.

Wanneer is 't nog nekeer in West-Vlaanderen?

tzal altijd wel voor een paar mensen niet lukken vrees ik, vandaar dat ik voor BXL nu al een datum zou laten naar voor schuiven.
Hetzij beffer de organisator, of hetzij een andere organisator... al gelijk. Maar iemand moet toch eens de verantwoordelijkheid nemen hé :p

idem voor de locatie in Antwerpen nu. Ik wacht geduldig af of waar jullie nu juist heen willen? er zijn hier enkele leuke zaken opgesomd,
ik vat even samen:

Frituur Number 1
Frituur Max
Frituur Toothpick
Frituur 2010

toothpick en 2010 zien er me wel maar erg klein uit als ik op google maps foto's mag voortgaan
max eigenlijk ook, enkel grote terras, maar of het buitenweer zal zijn is nog maar de vraag

frituur nr 1 lijkt me op de foto's afgaand de grootste, en dichtbij het stadhuis, dus daar zijn wel wat drink opties...

Nuja, zelf geen Antwaarpeneir dus ik laat de keuze aan jullie, welke frituur nemen we nu?

Hoe, Gent was de vorige.

En ik maar denken dat enkel die in Jabbeke de revue was gepasseerd. Ideetje om de nieuwe te posten in de oude topics zodat de eersten der Mohikanen ook een kans krijgen?!

Terug
Bovenaan