Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu is het voorzien voor 6 december in Antwerpen right? Ik kan alleszins bevestigen dat Sylvie'tje, Francine'ke en Froufrou'ke de dessertjes zullen voorzien int Schipperskwartier voor de geïnteresseerden@Beffer zal de BXL editie plannen denk ik, hoop ik.
En hij kan misschien nu al enkele data droppen?
Ik schoof die datum naar voor ja, en er waren er al enkelen die akkoord gingen.... kunnen de andere geinteresseerden ook even laten weten of dit ok is voor hen @Noctilucus @Fabian @Damocless85 en eventueel nog anderen?Nu is het voorzien voor 6 december in Antwerpen right? Ik kan alleszins bevestigen dat Sylvie'tje, Francine'ke en Froufrou'ke de dessertjes zullen voorzien int Schipperskwartier voor de geïnteresseerden
Ik heb al gestemd hoorIk schoof die datum naar voor ja, en er waren er al enkelen die akkoord gingen.... kunnen de andere geinteresseerden ook even laten weten of dit ok is voor hen @Noctilucus @Fabian @Damocless85 en eventueel nog anderen?

Ik schoof die datum naar voor ja, en er waren er al enkelen die akkoord gingen.... kunnen de andere geinteresseerden ook even laten weten of dit ok is voor hen @Noctilucus @Fabian @Damocless85 en eventueel nog anderen?

Uur afhankelijk wat de bedoeling is natuurlijk en hoe iedereen terug geraakt. Vorige keer kon ik enkel blijven voor de frieten en geen afterdrink, paar pintjes kunnen drinken zou wel leuk zijn. Maar zal dan sowieso met de trein zijn en dus gebonden aan treinuren.spijtig dat sommigen niet mee kunnen, vandaar dat ik toch echt opper @Beffer om nu al een volgende datum(s) naar voor te schuiven voor Brussel. zodat mensen vroeger hun keuze kunnen vastpinnen.
en voor de Antwerpen editie, is er genoeg naar voor geschoven qua locatie, maar geen enkel waar ik ben geweest, dus ik laat het aan jullie over.
Waar spreken we af? en welk uur? 17.00 bijvoorbeeld en aansluitend enkele cafébezoeken in de buurt dan? of eerst een apero om 16.00 en daarna naar een smultent naar keuze?
laat maar horen!

Gent was de vorige dacht ik.Met de Sint een weekend in UK, maar ik hou de volgende data in de gaten...
Gent stond nog niet op de planning zeker?
Dit is de oude topic, ik heb de titel aangepast.Hoe, Gent was de vorige.
En ik maar denken dat enkel die in Jabbeke de revue was gepasseerd. Ideetje om de nieuwe te posten in de oude topics zodat de eersten der Mohikanen ook een kans krijgen?!

De originele frietmeeting was in januari patron!Dit is de oude topic, ik heb de titel aangepast.![]()
Dat weet ik niet meer!De originele frietmeeting was in januari patron!