Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
Bon. Ik heb nog eens wat rondgekeken en tzou hier wel lukken om tot daar te geraken met den trein. :woohoo:
Hoera, de ster van de bende! Ge-ni-a-al.

@Damocless85 zal blijkbaar onzen Bob zijn (ik + Trump). Anders ook met de trein.
Er is dus nog 1 plaats vrij van Middelkerke tot Gent, en terug? 🙃

Kuist maar goed uwen auto uit gvd. Carwash anders? 😂

Hebben we een whatsapp groepeke of iets voor alsek wat te laat zen of te vruug? Trein zou rond half in Dampoort moeten aankome.

Iemand nen idee of ik met ne strakke speedo mag rondlopen in Hent? Al mijn overige broeken hebben teveel mayonaisevlekken en khad geen tijd om ze te wassen :sop:

Iemand nen idee of ik met ne strakke speedo mag rondlopen in Hent? Al mijn overige broeken hebben teveel mayonaisevlekken en khad geen tijd om ze te wassen :sop:
Ik denk niet dat er iemand van het gezelschap raar gaat opkijken als jij daar toekomt met een broek vol vlekken hoor.

Ik denk niet dat er iemand van het gezelschap raar gaat opkijken als jij daar toekomt met een broek vol vlekken hoor.
Euh. Ik denk dat er best een mod aanwezig is om dit gezelschap in 't oog te houden en de boel toch wat te modereren zoals het uitdelen van strafpunten aan zowel de BGers als de friturist(en).

Euh. Ik denk dat er best een mod aanwezig is om dit gezelschap in 't oog te houden en de boel toch wat te modereren zoals het uitdelen van strafpunten aan zowel de BGers als de friturist(en).
Ik kan niet mee, dus je moet de reports dan maar doorsturen.

Met die nieuwe Superman film in het achterhoofd moet dat geen probleem zijn. Zorg wel dat ne rode is. Promoboy!

7677cdedd07515fa14adc9097d1c51b3.jpg

Superbeffer

Being sarcastic , may i hope? 🤨

We gaan er nu voor 1 keer geen last van hebben, en gij zou daar nog rouwig om zijn ofwa 🙃 j/k

Wij willen foto's.
Wij willen foto's die bewijzen dat dit niet zes man en ne paardenkop was dat een teamssessie frieteneten organiseerde.

Wij willen foto's.
Wij willen foto's die bewijzen dat dit niet zes man en ne paardenkop was dat een teamssessie frieteneten organiseerde.
En hebben @TRUMP en @Beffer een dame gedeeld aan 't Zuid of zijn ze elk apart ergens binnengegaan?
Foto's werden gemaakt, maar deze blijven tussen ons, er zal wel een volgende keer zijn waar jullie het misterie van de frietmeetings ook kunnen ervaren!

Terug
Bovenaan