Yes den trein fieu, ne goe fondke legge alvorens no d'hoere te goan
Is dat voor of nadat we in Oostakker-Lourdes je mond gaan spoelen met wijwater?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes den trein fieu, ne goe fondke legge alvorens no d'hoere te goan

Hoera, de ster van de bende! Ge-ni-a-al.Bon. Ik heb nog eens wat rondgekeken en tzou hier wel lukken om tot daar te geraken met den trein.![]()

Zie pm.Hebben we een whatsapp groepeke of iets voor alsek wat te laat zen of te vruug? Trein zou rond half in Dampoort moeten aankome.

Walking frietje heZie pm.
Zeg euhm, kunnen we daar wel allemaal ergens zitten? Moet ik m'n eigen camping stoel & tafel meedoen?
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com

Ik denk niet dat er iemand van het gezelschap raar gaat opkijken als jij daar toekomt met een broek vol vlekken hoor.Iemand nen idee of ik met ne strakke speedo mag rondlopen in Hent? Al mijn overige broeken hebben teveel mayonaisevlekken en khad geen tijd om ze te wassen![]()
Euh. Ik denk dat er best een mod aanwezig is om dit gezelschap in 't oog te houden en de boel toch wat te modereren zoals het uitdelen van strafpunten aan zowel de BGers als de friturist(en).Ik denk niet dat er iemand van het gezelschap raar gaat opkijken als jij daar toekomt met een broek vol vlekken hoor.
Ik kan niet mee, dus je moet de reports dan maar doorsturen.Euh. Ik denk dat er best een mod aanwezig is om dit gezelschap in 't oog te houden en de boel toch wat te modereren zoals het uitdelen van strafpunten aan zowel de BGers als de friturist(en).
Met die nieuwe Superman film in het achterhoofd moet dat geen probleem zijn. Zorg wel dat ne rode is. Promoboy!Iemand nen idee of ik met ne strakke speedo mag rondlopen in Hent? Al mijn overige broeken hebben teveel mayonaisevlekken en khad geen tijd om ze te wassen![]()
Being sarcastic , may i hope?Euh. Ik denk dat er best een mod aanwezig is om dit gezelschap in 't oog te houden en de boel toch wat te modereren zoals het uitdelen van strafpunten aan zowel de BGers als de friturist(en).

j/kGij ook.@Damocless85 is ne biest!!
Elk via een andere ingang?
Wij willen foto's.
Wij willen foto's die bewijzen dat dit niet zes man en ne paardenkop was dat een teamssessie frieteneten organiseerde.
Foto's werden gemaakt, maar deze blijven tussen ons, er zal wel een volgende keer zijn waar jullie het misterie van de frietmeetings ook kunnen ervaren!