Freelancers & Ondernemers

Ik heb 20 jaar ervaring in de sector, daarom dat ik zeker niet onderaannemer ga spelen. Die kopen inderdaad kranen van 200K en eten graag droge boterhammen.

Een vrachtwagen is redelijk essentieel, omdat ik 50% daarmee ga bezig zijn, dus mooi afwisselend werk, ik ben ook zo'n gek die helemaal alleen sloopt en sorteert op de werf. (met een grijper werken tot op de cm)
Eigen verwerking puin is voorbij, de stortkosten zijn overal enorm gestegen. de interne kost versus de klant die komt storten is vrijwel hetzelfde.

Ik ben ook het soort gek die een kraan koopt van 10 jaar oud, waar geen ad-blue inzit, en die je nog kan starten met een contactsleutel ipv een app op je gsm.

De feedback word wel gewaardeerd, deze week hak ik de knoop definitief door.
 
Terug
Bovenaan