CaseBlue
Well-known member
Speaking of which, ik moet mijn nacibel codes aanpassen.Hangt van de sector af hé
Of valt dat ook onder “consultancy”?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speaking of which, ik moet mijn nacibel codes aanpassen.Hangt van de sector af hé
ps2: is dat nu zo moeilijk om gelukkig te zijn met een wagen, iphone en restaurant bezoekjes als onkost? wees blij en loop de kantjes er niet van af
tgoch, "zij doen het ook allemaal" heb ik altijd maar op zijn best gewetensusserij gevonden.Je vergeet dat het de plicht is om er alles uit te halen wat er mogelijk inzit, bijkomend een kosten/baten VS risico analyse voor fine tuning, in ons land komt dat vaak neer op: alles erin en om de 10-20-50 jaar een controle, mits wat geluk zit die controleur op het randje van een zenuwinzinking of zware depressie en is die al al content met een koffie en een koekske en wat peanuts om te verwerpen.
zelfs miljardairs foefelen op grote schaal, het besluit is dan ook eenvoudig: het is nooit genoeg, dat is het grondbeginsel van boekhouden.

Tjah, er is in België een overbevolking in de gevangenissen, vol met mensen die vanalles hebben gedaan dat ze niet hadden moeten doen...Goh ja, ik ken er die hun privé keuken hebben ingebracht als onkost, ik ken er zelfs eentje die auto's aankocht en verhuurde aan Jan Janssens en Peter Peetersen, inclusief website en al! Beide waren na 5 jaar failliet en zijn met de noorderzon verdwenen wegens schulden.
Zelfs de bekendste huishoudhulp van het land is tegen de lamp gelopen. Moet wel leuk zijn zo 17 wagens, alhoewel...
Ik ben momenteel tewerkgesteld met een raamcontract, dus niet ...Voor de freelancers: in welke mate zijn jullie er al in geslaagd om wijzingen te laten aanbrengen aan de "standaard"-contracten van tussenpersonen? Dan heb ik uiteraard niet over concrete modaliteiten zoals bedragen/termijnen, maar eerder de juridische clausules zelf.
Was een verpleegster, geen huishoudhulp denk ik. Niet?Goh ja, ik ken er die hun privé keuken hebben ingebracht als onkost, ik ken er zelfs eentje die auto's aankocht en verhuurde aan Jan Janssens en Peter Peetersen, inclusief website en al! Beide waren na 5 jaar failliet en zijn met de noorderzon verdwenen wegens schulden.
Zelfs de bekendste huishoudhulp van het land is tegen de lamp gelopen. Moet wel leuk zijn zo 17 wagens, alhoewel...
BillitBestaan er geen slimmere manieren dat je gewoon BTW-nr inplakt, en de rest automagisch wordt ingevuld?

OnFact. Raar dat zoiets er niet standaard in zit.Om een factuur te maken op een nieuwe klant met BTW-nummer is het altijd zo'n gedoe in Yuki om dat zoals in 1998 veldje per veldje in te vullen.
Bestaan er geen slimmere manieren dat je gewoon BTW-nr inplakt, en de rest automagisch wordt ingevuld?
Bij Odoo is dat een extra betalende functie (op de bedrijfsnaam na)... ik vertik het om hen daarvoor extra te betalen, dus vul ik het manueel in.OnFact. Raar dat zoiets er niet standaard in zit.
Bij mijn gratis versie van Odoo vult hij wel alle informatie in wanneer ik het btw nummer in geef bij de aanmaak van een nieuwe leverancier. Met logo en al.Bij Odoo is dat een extra betalende functie (op de bedrijfsnaam na)... ik vertik het om hen daarvoor extra te betalen, dus vul ik het manueel in.
Ja, Odoo vraagt extra voor de OCR van facturen, niet voor het opzoeken van btw-nummers?Bij mijn gratis versie van Odoo vult hij wel alle informatie in wanneer ik het btw nummer in geef bij de aanmaak van een nieuwe leverancier. Met logo en al.
Idd bij mij ook, maar heb wel maar 1 klantBij mijn gratis versie van Odoo vult hij wel alle informatie in wanneer ik het btw nummer in geef bij de aanmaak van een nieuwe leverancier. Met logo en al.

Inderdaad. Maar vermoedelijk heb je nog voldoende initiële trial credits. Op BTW nr. of bedrijfsnaam zoeken werkt hier ook, maar voor het invullen zijn er extra credits nodig. Zielig eigenlijk.Ja, Odoo vraagt extra voor de OCR van facturen, niet voor het opzoeken van btw-nummers?