Tijdloos
Active member
Ja.Haha, denk jij dat dat niet ter sprake komt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.Haha, denk jij dat dat niet ter sprake komt?
Dat gebeurt wel degelijk hoor. Nu niet naar de i5's etc, maar als je met iets exotischer af komt kan je daar zeker wel kritiek op krijgen. Het is dan aan u om die kritiek te kaderen of te weerleggen...Welke manager staat er aan zijn raam naar de parking te kijken tot de freelancer toekomt?![]()
Depends, Er zijn Data Engineers die meer kunnen vragen dan Data Scientists, en er zijn er die veel minder kunnen vragen...Mijn vraag is eerder, hoe verhouden die tarieven zich tegenover bijvoorbeeld een analist of een developer.
Dat gebeurt wel degelijk hoor. Nu niet naar de i5's etc, maar als je met iets exotischer af komt kan je daar zeker wel kritiek op krijgen. Het is dan aan u om die kritiek te kaderen of te weerleggen...
Nee?Haha, denk jij dat dat niet ter sprake komt?
Jaloezie, afgunst, ...Waarom zou je uzelf daarvoor verantwoorden? Het enige waar kritiek op gegeven mag worden is de uitvoering van de opdracht m.i.
Indien de opdrachtgever daar aan tilt zou ik andere oorden opzoeken.
Mobile Vikings. Je kan hun particulier abonnement ook gewoon op je vennootschap zetten en factureren.Bij welke provider zitten jullie voor internet/mobiel?
Momenteel zit ik mobiel bij Orange, maar er zou nu ook internet bij moeten. Misschien het moment om ergens een deal op de kop te tikken?
Ik zit bij Orange voor mobiel + internet, gaat vlot. Is ook één van de goedkopere op de markt.Bij welke provider zitten jullie voor internet/mobiel?
Momenteel zit ik mobiel bij Orange, maar er zou nu ook internet bij moeten. Misschien het moment om ergens een deal op de kop te tikken?
Ik hoopte nog een toestel goedkoop in het abbo te kunnen steken. Maar Orange hun klantenshop is echt bagger.Ik zit bij Orange voor mobiel + internet, gaat vlot. Is ook één van de goedkopere op de markt.
Telenet voor allesBij welke provider zitten jullie voor internet/mobiel?
Waarom zou je uzelf daarvoor verantwoorden? Het enige waar kritiek op gegeven mag worden is de uitvoering van de opdracht m.i.
Indien de opdrachtgever daar aan tilt zou ik andere oorden opzoeken.
Maar: "Ik zou mikken naar x per dag, is dat haalbaar of niet?"
Zou ook een ander antwoord krijgen dan: "wa schuift da?"
Er gaat nooit vlakaf in uw gezicht gezegd worden: "ik vind dat niet kunnen dat jij met zo een wagen rijdt"
Zo werkt het niet.
Maar als uw wagen als praalwagen in de parking er uit springt, gaat daar wel intern wel iets over gezegd worden. Maar hoogst waarschijnlijk niet in uw gezicht.
Zo zijn mensen, helaas.
. Als consultant daar afkomen met een Porsche, schoon kostuum wanneer er besparingen en ontslagen op komst zijn, dan kan het wel gebeuren dat je foto plots in de lift uithangt. 
1 van de redenen waarom ik geen Taycan wil. Ook naar werknemers toe trouwens.Zeker bij bedrijven met vakbonden. Als consultant daar afkomen met een Porsche, schoon kostuum wanneer er besparingen en ontslagen op komst zijn, dan kan het wel gebeuren dat je foto plots in de lift uithangt.
![]()
Ja, fair enough, I was a bit of a dickZij het niet dat hij nergens op mikt omdat het gaat over een freelancer die hij wil aanwerven als ik het goed begrijp.
Samenvattend kunnen we stellen dat freelancer zijn echt een hele waaier aan zaken is, behalve begrijpend lezen.
. In het echte leven ben ik ook wel soms berucht om mijn ongenuanceerde uitspraken zonder filter...Je lacht, maar er is wel iets van waar: je weet niet wat er politiek intern gevoelig ligt in bedrijven en als jij daar met ferme bak toekomt terwijl de mensen intern horen voor de zoveelste keer: "geen budget voor opslag dit jaar" of dat er zoals je zegt geruchten van ontslagrondes aan het rondgaan zijn, kan dat wel keer een gevoelig item zijn.Zeker bij bedrijven met vakbonden. Als consultant daar afkomen met een Porsche, schoon kostuum wanneer er besparingen en ontslagen op komst zijn, dan kan het wel gebeuren dat je foto plots in de lift uithangt.
![]()
1 van de redenen waarom ik geen Taycan wil. Ook naar werknemers toe trouwens.

Nog een vraagje van mijn kant: ik ben nu aan mijn tweede boekjaar begonnen en vorig jaar geen IPT/VAPZ gedaan.Amai VAPZ dat is een kostelijke zaak. Toch even van verschoten toen in de offerte kreeg.
De rest van de verzekeringen valt wel goed mee.