kinxton
Active member
En hoe bewijs ik dat ik mijn pc aanzet en werk aan die pc? Mailverkeer?
Alles wat je kan bedenken en bewaren kan als bewijsmateriaal dienen. Tegenwoordig moet ge u bewijzen met zodanig bewijskrachtig materiaal... Maar ook interessante persartikels kunnen evengoed handig zijn om bepaalde zaken te staven, zoals bv. mijn bedrijfskat,...
Als musea met ons belastinggeld wel kattenvoeding en dierenartsbezoeken als onkosten mogen inbrengen, waarom zou een zelfstandige dit dan ook niet mogen? Resultaat, persartikels dat er een museum ergens in België een kat in 'dienst' en onkosten heeft, want ge gaat me niet zeggen dat die musea hun personeel dat uit eigen zak betalen... Anders moeten ze die kat maar ontslaan en ons belastinggeld aan betere doelen uitgeven.
Er destijds zelfs nog aan gedacht om op vaste momenten van een dag wanneer er beweging is in m'n bureau, waar er toch een camera hangt, die automatisch foto's laten bewaren op m'n (bedrijfs)NAS. Een timelapse als het ware. Om aan te tonen dat ik effectief 7/7 en soms ook 's nachts werk...
Heb dat systeem wel toegepast met m'n laadpaal, maar alleen telkens wanneer ik een laadsessie begin, dan wordt er automatisch een foto gemaakt en in een apart mapje onder de aankoopfacturen bewaard van het lopend boekjaar.
Kwestie van op de facturen van de laadbeurten te kunnen bewijzen met welk voertuig ik aan het laden was (personenwagen 50% of bestelwagen 100%).
Laatst bewerkt: