Zijn hier mensen die ipv een gewaarborgd inkomen gekozen hebben voor een omzetverzekering? Hiermee zou het bedrag dat je uitgekeerd hoger kunnen zijn want ze kijken niet naar het loon dat je jezelf uitkeert. Ander voordeel is dat het bedrag van de premie niet omhoog gaat, dus ik weet nu al wat ik de komende 30j qua premie zou betalen.
Ook het eventuele uitbetaalde bedrag gaat niet omhoog, maar ligt sowieso al veel hoger dan hetgeen mogelijk is via gewaarborgd inkomen.
Daarnaast wordt het ook apart van de IPT gezien dus ik zou meer kunnen investeren in de IPT
In de offerte die ik gekregen heb, zou ik maandelijks €6000 bruto meer uitbetaald krijgen (allee, kan dat ook verlagen, zoveel heb ik in principe niet nodig). Ik zou de eerste 17j ook wel meer betalen qua premie, maar na 17j wordt dat uiteindelijk minder dan de premie van GI omdat mijn premie bij de omzetverzekering dus niet omhoog gaat.
Ik heb het gevoel dat ik iets mis, en sowieso hebben alle makelaars wel de neiging om hun product als het beste te beschouwen.