sniper80
Well-known member
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/22/horion-rekem-aangekomen-gesloten-instelling/
Sterk dat zo'n monster "vrij" gelaten wordt. Only in Belgium. Gaan we het nog meemaken dat Dutroux terugkeert naar de maatschappij?
Edit crew: afgesplitst uit kleine nieuwtjes
Sterk dat zo'n monster "vrij" gelaten wordt. Only in Belgium. Gaan we het nog meemaken dat Dutroux terugkeert naar de maatschappij?
Edit crew: afgesplitst uit kleine nieuwtjes
Laatst bewerkt door een moderator:
