Fotografiethread

Dat is mijn nachtmerrie: dat mijn gerief wordt gepikt. In dat geval kan het wel eens een lange tijd duren voor ik weer wat geld heb om iets te kopen en moet ik mijn hobby noodgedwongen even stopzetten.

Dat lijkt me ook enorm kut. Echter, ben ik zo'n paranoïde die overal het rugzakje mee naartoe zeult en het nergens durft te laten liggen.

In 2008 ben ik de foto's van mijn eerste Romereis kwijtgespeeld nadat een of andere onverlaat mijn digitale camera (instapding van 100 euro) had gestolen. En toen ik in San Diego afstapte van een bus ben ik mijn cameragerief op de bank vergeten, maar gelukkig was de bus aan haar eindhalte en kon ik die nog terug halen. Paranoïde ben ik niet, maar het idee dat ik enkele duizenden euro's in een mum van tijd kwijt kan zijn is wel beangstigend, ja. Dat is gewoon een kwestie van pech hebben.

Ik heb het gevoel dat hij nog een mini stapje naar rechts moest zetten om helemaal in het midden te staan :D
Klopt. En het tafeltje had ik ook nog nét iets beter kunnen schuiven en het podium met de piano even weg moeten afbreken en wegzetten. Maar mijn ongeduldige vrouw stond naast mij en wou terug naar buiten, dus ik beschouw dit als een welgemikte snapshot. :laugh:

Hoe erg!
Hoe is het gebeurd?
Op één van ons eigen evenementen, dan nog!
Mijn rugzak met een toiletzakje waarin een lens stak, stond achter de kassa. Iemand heeft die lens met zakje en al er uit gehaald en m'n zak terug toe gedaan; daarom wist ik het ook véél te laat die avond. De venue was nogtans direct naast het grootste politiebureau van Brugge 😂

Tijdje geleden (tweetal weken) maar ik ben nu pas op BG terug hah.

De meeste willen het gewoon prive houden. vanwege hun job/omgeving, ik heb daar alle respect voor. De mensen op mijn insta zijn modellen of een paar die toch foto's hebben vrijgegeven.

Boudoir is een zeer breed gegeven. En iedereen vult het een beetje in zoals hij/zij het ziet.

Ook is het niet omdat je een mooi lichaam hebt dat je geen issus kan hebben met je zelfvertrouwen of met je zelfbeeld! Je zou soms verschieten.

Ik weet dat ik mensen help. en dat is voor me het belangrijkste!
Te begrijpen natuurlijk, zolang zij maar gelukkig zijn.
Spijtig van het wereldbeeld dat veel van die vrouwen issues geeft 😕
Op één van ons eigen evenementen, dan nog!
Mijn rugzak met een toiletzakje waarin een lens stak, stond achter de kassa. Iemand heeft die lens met zakje en al er uit gehaald en m'n zak terug toe gedaan; daarom wist ik het ook véél te laat die avond. De venue was nogtans direct naast het grootste politiebureau van Brugge 😂

Tijdje geleden (tweetal weken) maar ik ben nu pas op BG terug hah.
Oei, spijtig dat het gebeurd. Gelukkig is het niet de duurste lens, maar het gevoel alleen al is akelig. Ik ben zo eens de helft van mijn foto's kwijt geraakt van mijn 3 maanden reis door centraal Amerika. Iemand dacht dat mijn sd kaart hoesje verdacht veel op een bankkaart houder leek 😢.

Oei, spijtig dat het gebeurd. Gelukkig is het niet de duurste lens, maar het gevoel alleen al is akelig. Ik ben zo eens de helft van mijn foto's kwijt geraakt van mijn 3 maanden reis door centraal Amerika. Iemand dacht dat mijn sd kaart hoesje verdacht veel op een bankkaart houder leek 😢.
Straks wint iemand anders fotografieprijzen met jouw foto's. :unsure:

Wel een goed punt zo'n sd-kaartdoosje. Ik had daar nog niet eens bij stilgestaan. Ik stop die altijd lukraak in de cameratas. Altijd wel in zo'n apart voorzien zakje zodat ik ze niet kwijt kan en ze ook niet stuk gaan.

Wel een goed punt zo'n sd-kaartdoosje. Ik had daar nog niet eens bij stilgestaan. Ik stop die altijd lukraak in de cameratas. Altijd wel in zo'n apart voorzien zakje zodat ik ze niet kwijt kan en ze ook niet stuk gaan.
altijd trachten goed weg te steken!
Als er zo'n connector van uw SD-kaartje ook maar iets beschadigd is, kan je het vergeten. En de meeste zijn wat teer om geplooid te worden.
Kleine moeite om ze deftig weg te steken.
Als uw camera 2 slots voorziet is dat natuurlijk nog een betere optie ;-)

Ik heb een GoPro Hero 10.
Is het mogelijk om te zien wat de instellingen waren van een filmpje? Ik zou dus achteraf in mijn filmpje willen zien of de lens wide, superwide was, of de stabilization aan stond, welke parameters etc.

Terug
Bovenaan