Is het niet gewoon de batterij die het begeven heeft als hij niets meer doet?
@derp zocht gewoon een reden voor een nieuwe camera, nu heb je het verpest he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet gewoon de batterij die het begeven heeft als hij niets meer doet?

Je hebt inderdaad niet het nieuwste en beste materiaal nodig om de "beste" foto's te maken, zou maar zot zijn dat je alleen maar mooie foto's kan maken met een peperdure Hasselblad of Leica. Al is goei gerief wel een gemak.die fase is al lang voorbij, ik ben er al lang achter dat het niet aan het gerief ligt![]()
Meer dan waarschijnlijk grijze import, dus dan moet je niet rekenen op garantie bij de fabrikant. E-infinity biedt zelf een garantie van 1 jaar.e-Infinity
Inderdaad 1 jaar in plaats van 5 jaar bij Kamera Express. Heb tot hiertoe nog niets moeten terugsturen naar de fabrikant, maar 5 jaar garantie is wel mooi en met 800 euro kom ik niet toe als ik stukken heb vrees ik.Meer dan waarschijnlijk grijze import, dus dan moet je niet rekenen op garantie bij de fabrikant. E-infinity biedt zelf een garantie van 1 jaar.
Cotswold cameras is ook zo'n handelaar.
Op zich dus ok, maar je moet je daar wel bewust van zijn.
maar ge stuurt dan uw gerief op, en dan krijgt ge pas uw definitieve quote?Ik heb redelijk wat materiaal verkocht via MPB van mijn papa, zowel camera's als lenzen en wat toebehoren. Was allemaal in goede staat, dus de prijs die ingeschat werd, werd ook bijna steeds behouden. Voor één item zelfs verhoogd. Ok, de prijs die je er voor krijgt is lager dan als je het zelf allemaal regelt, maar het heeft me wel veel tijd bespaard ivm alles op tweedehands zetten en onnozele vragen beantwoorden van mogelijke kopers.
Check ook eens via Kamera Express, voor een aantal zaken kreeg ik daar een hogere prijs dan via MPB, meestal was de prijs wel beter via die laatste.
Wel geen ervaring met aankopen via MPB, maar ik denk dat de beschrijvingen van de staat wel correct zijn.
Ik heb exact dezelfde ervaringen met MPB. Als het iets minder courant materiaal is, is de kans er zelfs dat je niet zo veel lager in prijs zult zitten dan wat je er zelf voor krijgt, of je moet hem gewoon heel lang op 2dehands houden. Er zijn niet zo héél veel mensen op zoek naar een Pentax ultrawide, bijvoorbeeld. Sony verkoopt al iets makkelijker merk ik.Ik heb redelijk wat materiaal verkocht via MPB van mijn papa, zowel camera's als lenzen en wat toebehoren. Was allemaal in goede staat, dus de prijs die ingeschat werd, werd ook bijna steeds behouden. Voor één item zelfs verhoogd. Ok, de prijs die je er voor krijgt is lager dan als je het zelf allemaal regelt, maar het heeft me wel veel tijd bespaard ivm alles op tweedehands zetten en onnozele vragen beantwoorden van mogelijke kopers.
Check ook eens via Kamera Express, voor een aantal zaken kreeg ik daar een hogere prijs dan via MPB, meestal was de prijs wel beter via die laatste.
Wel geen ervaring met aankopen via MPB, maar ik denk dat de beschrijvingen van de staat wel correct zijn.
Je geeft alles netjes in, incl gebruiksporen en zo. Dan krijg je je offerte en als zij het een paar dagen hebben, volgt de definitieve. Telkens heel gelijkaardig bij mij. En dan kun je kiezen of je het aanneemt of niet. Met filters kunnen ze wel niks, duidelijk... die stuurden ze terug naar mijmaar ge stuurt dan uw gerief op, en dan krijgt ge pas uw definitieve quote?

maar ge stuurt dan uw gerief op, en dan krijgt ge pas uw definitieve quote?
Niet met e-Infinity maar wel met Cotswold, kan ze wel aanraden. Ook 3 jaar garantie op hun materiaal. Verzending duurt wel iets langer maar komt heel netjes aan. De dozen zijn wel geopend omdat ze inderdaad importeren en alles controleren vooraleer binnen Europa verder te verhandelen maar alles is gloednieuw.Ervaringen met e-Infinity, iemand? 2200 euro voor een nieuwe A7V vs. 2999 bij een fysieke winkel is wel immens.
Ja, ik twijfel toch. Ik heb al wat Sony-bodies gehad en die hebben het altijd goed gedaan zonder problemen. 800 euro uitsparen is niet niets. Drie jaar is al beter dan de 1 jaar die e-Infinity aanbiedt en ze zijn gevestigd in de UK, maar normaal moet ik me niet aan verborgen douanekosten verwachten? Het is geen fabrieksgarantie, wel een soort vervangende garantie dus als er iets mis is moet ik het opsturen naar Cotswold en wordt het onder garantie door hun leveranciers hersteld.Niet met e-Infinity maar wel met Cotswold, kan ze wel aanraden. Ook 3 jaar garantie op hun materiaal. Verzending duurt wel iets langer maar komt heel netjes aan. De dozen zijn wel geopend omdat ze inderdaad importeren en alles controleren vooraleer binnen Europa verder te verhandelen maar alles is gloednieuw.