Uitdaging Fotografie - Hall Of Fame - Week 18

Status
Niet open voor verdere reacties.

Strijkijzer

Event Crew
0C5A8705-734B-462D-AF11-5E6FB2210F6F.jpeg

Na overleg met mijn collega @Tanuki_ hebben we besloten om de foto challenges te laten varen en een concept op te zetten waarbij de drempel om mee te doen wat lager ligt.

Het is eigenlijk vrij simpel. Elke week kan je een foto inzenden voor de Hall Of Fame. Hier is geen thema aan verbonden, gewoon de leukste foto die je gemaakt of bewerkt hebt die week. Foto hoeft ook niet perse in die week gemaakt te zijn. Je kan deze ook gewoon meteen hier posten. Er kan ook meteen feedback gegeven worden. Het idee is om een foto te tonen waar je zelf erg blij mee bent.

Wel een foto hier uploaden (via beyondgaming of imgbb ofzo), geen instagramlinks e.d., want dat kan niet iedereen zien en is een gedoe voor dan in een stemtopic te plaatsen op het einde van de maand.

Vind je een foto leuk en zou je deze graag in de maandelijkse Hall OF Fame topic zien verschijnen? Geef deze dan een ":love2:"!

Een regel: geen zware foto manipulaties! Daar kan je best een eigen topic voor openen.

Voor deze week heb je dus weer tot zondagavond om iets in te zenden!
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde eerder al eens mee doen met de fotochallenges maar kreeg het toen technisch niet in orde om een foto te uploaden.
Nu lukte het ook niet erg gemakkelijk maar is het toch gelukt, maar waarom geeft hij mijn foto in zulk klein formaat?
 
Ik wilde eerder al eens mee doen met de fotochallenges maar kreeg het toen technisch niet in orde om een foto te uploaden.
Nu lukte het ook niet erg gemakkelijk maar is het toch gelukt, maar waarom geeft hij mijn foto in zulk klein formaat?
Als ik naar de orignele link ga is hij zo geüploade op dit formaat lijkt het. Wat formaat is normaal?
 
ohja, om hem te uploaden heb ik hem naar mezelf gemaild. Dat gaat de foto verkleind hebben....
My bad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan