Forspoken

Action PC PS5 Forspoken

Gisteren ook al 4 uur gespeeld, en vind het toch plezant. Sommige reviews zijn beetje overdreven vind ik.
 
Hmmm so tempted om deze te kopen.
Maar ben bang dat dit heel generiek aanvoelt en ik het snel beu ga zijn...

*edit*, juist deze kost 80 euro op steam.
Nee dat ga ik er echt niet aan geven aan een pc game
 
Serieus, speelt er iemand deze cashgrab?


Iedereen heeft uiteraard recht op z’n eigen mening en ik ga hier ook niet pretenderen dat Forspoken een goed spel is. Maar het afdoen als een cashgrab is wel héél kort door de bocht. Het is toch al langer geweten dat Square Enix z’n nieuwe games aan €80 gaat uitbrengen op pc. Als de nieuwe final fantasy uitkomt gaat die daar ook gewoon €80 kosten hoor, dat is dan ook een cashgrab? Je kan Forspoken veel verwijten, maar een cashgrab zou ik het niet noemen.
 
Gewoon op Instant Gaming ofzo kopen en 't is meer dan 20 euro goedkoper.
Zelfs de Digital Deluxe Edition kost er nog geen 80 euro.
 
Kost echt niet overal 80 als je een beetje rond kijkt

Klopt, maar dan nog, die prijs vragen voor 15 uur gameplay die eigenlijk veel handhold is en lage kwaliteit...


Dus pc-gamers klagen dat de game 80 euro kost, terwijl de game (en alle nieuwe titels btw) digitaal gewoon 80 euro kosten op console. Boehoe?

Jazeker. Je moet maar geen console kopen om games op te spelen. Ik kan er niet aan doen dat jij zo'n beslissingen neemt.
 
Klopt, maar dan nog, die prijs vragen voor 15 uur gameplay die eigenlijk veel handhold is en lage kwaliteit...




Jazeker. Je moet maar geen console kopen om games op te spelen. Ik kan er niet aan doen dat jij zo'n beslissingen neemt.
Er zijn toch genoeg games die zo zijn 12 a 15 uur eb dan niets meer.
 
Zit momenteel juist aan chapter 7, en zit al aan 17 uur.
Zit volgens mij toch al aan de 15 uur dan, en game is zeker nog niet afgelopen.
 
Terug
Bovenaan