Forspoken

Action PC PS5 Forspoken

Demo nu beschikbaar:


 
 
Net de demo ook geprobeerd en dat is niet mis nee.
Wellicht niet op release voor mij maar hou het wel in de gaten voor tijdens een rustigere periode of tijdens een deal
 
 
De review - die trouwens heel goed was - vergeet een belangrijk puntje .

de prijs van de game op Steam is :crazy: 80:crazy: euro ...
geen 50 of 60 zoals het normaal is, geen 70 maar 80 euro.
zou me eerlijk gezegd weinig doen als dit een flop wordt met tegenvallende cijfers.
 
De review - die trouwens heel goed was - vergeet een belangrijk puntje .

de prijs van de game op Steam is :crazy: 80:crazy: euro ...
geen 50 of 60 zoals het normaal is, geen 70 maar 80 euro.
zou me eerlijk gezegd weinig doen als dit een flop wordt met tegenvallende cijfers.
De review focust op de PS5-versie, maar dit is inderdaad een aandachtspunt. Ook op console is dit ook de richtprijs, al het is niet de eerste game die aan deze prijs wordt verkocht. Wie de volle pot niet wilt betalen, kan natuurlijk altijd het internet afschuimen voor een lagere prijs of wachten op een sale.
 
De review - die trouwens heel goed was - vergeet een belangrijk puntje .

de prijs van de game op Steam is :crazy: 80:crazy: euro ...
geen 50 of 60 zoals het normaal is, geen 70 maar 80 euro.
zou me eerlijk gezegd weinig doen als dit een flop wordt met tegenvallende cijfers.
Ook geen PC reviews beschikbaar + de hoge minimumvereisten voor PC en ik zou toch zeker een afwachtende houding innemen.
 
De review - die trouwens heel goed was - vergeet een belangrijk puntje .
De prijs van een spel mag geen invloed hebben op een review, wie binnen 2 jaar de review leest heeft daar ook niks aan.
Wat belangrijk is, is een correcte beschrijving van het spel met zen ups en downs, een prijs kan zeker een mokerslag zijn voor de verkoop en interesse bij de mensen, maar het staat IMO wel los van een review van een game.
 
De prijs van een spel mag geen invloed hebben op een review, wie binnen 2 jaar de review leest heeft daar ook niks aan.
Wat belangrijk is, is een correcte beschrijving van het spel met zen ups en downs, een prijs kan zeker een mokerslag zijn voor de verkoop en interesse bij de mensen, maar het staat IMO wel los van een review van een game.
Dat vind ik niet. Een game van 5-10 EUR ga je toch niet op dezelfde manier reviewen als een game van 60 EUR.
 
Dat vind ik niet. Een game van 5-10 EUR ga je toch niet op dezelfde manier reviewen als een game van 60 EUR.
Klopt, maar dat zijn dan ook heel andere games het verschil tussen 10 en 60 euro.

Maar hier gaat het over een AAA game die 80 euro kost op pc ipv de verwachte 60, het is en blijft een AAA game van makkelijk 40-50 uur en ok ik vind die prijs ook hoog, maar dat mag geen invloed hebben op de review. Een ander voorbeeld was TLOU Part 1 PS5, 80 euro voor een remake... Dat is belachelijk veel geld, maar je review hangt daar toch niet aan vast? Je reviewt het spel voor wat het is en je kan er wel bij vermelden dat het een hoog prijskaartje is, waar je als koper zelf maar over moet uit maken of je dat wel of niet wil betalen voor de content die je net gereviewd hebt.

MAW je kan het zeker vernoemen als de prijs iets is dat afwijkt van de standaard, maar op de echt inhoudelijke review mag dit geen invloed hebben.
 
Stond op mijn lijstje met te volgen games na de veelbelovende trailers maar als ik dan de review hier lees is het precies niet echt een must have.
Zo te lezen redelijk kort en repetitief, aanvallen die op elkaar lijken. Daar ga ik echt geen 80€ aan geven. Als hij ooit eens aan 20€ staat zal ik het wel eens aanschaffen.
 
Terug
Bovenaan