Sim PC PS5 XBOX Football Manager 2024

K speel dit via netflix. Fm24 mobile.
Beginnende benfica (goede ploeg).
De bedragen die de clubs vragen voor hun spelers zijn veel te hoog. Voor een wonderkid (van 16 a 18) Met lage status zou ik 70 a 100 milj moeten betalen.
Wel lekker verslaffend
 
K speel dit via netflix. Fm24 mobile.
Beginnende benfica (goede ploeg).
De bedragen die de clubs vragen voor hun spelers zijn veel te hoog. Voor een wonderkid (van 16 a 18) Met lage status zou ik 70 a 100 milj moeten betalen.
Wel lekker verslaffend
Niet allemaal hoor. Na scouten kan je wonderkids vinden voor een prijsje ook. Deze bij topploegen zijn natuurlijk zeer duur.
 
De spelers kan men enkel verbeteren (schoten, tackles,..) door ze te laten spelen?
Ze verbeteren ook een beetje met trainen, maar spelen is inderdaad het belangrijkste.
Je kan ze ook uitlenen of bij je reserven steken als ze niet voldoen voor je eerste ploeg.
 
Fm24 mobile.
Ook niet echt leuk.. als ik een goede wonderkid wil kopen, zou ik vaak 70 a 80 milj euromoeten betalen..een paar weken later(zelfs een paar dagen later) merk ik dat deze spelers verkocht zijn voor ongeveer tussen de 8 a 20milj
 
Laatst bewerkt:
Na kampioen te hebben gespeeld met Knokke, voel ik me klaar voor het grote werk, manchester United terug aan de top helpen met jonge Britse spelers, wat een slechte ploeg heb ik, zou graag de helft van de spelers wisselen maar weinig interesse en geen geld, wordt dus boeiend, ik speel op Xbox en verloopt vlot, max 10 landen selecteerbaar
 
Ik mis nog drie trophys
- je team heeft de mindset status geoliede machine behaald
-je bent opgenomen in de wereldwijde eregalerij

Mocht iemand weten wat ik daar voor moet doen hoor ik het graag
 
je bent opgenomen in de wereldwijde eregalerij
Genoeg prijzen winnen om in de eregalerij te komen.
Elke prijs (hoe groot of klein ook) heeft een puntenwaarde vanaf x punten kom je in de eregalerij.

fyi, in een grote competetie kampioen spelen is meer waard dan in de pintjes liga.
Als je het vooruit wil doen gaan kan je beter bij een grote ploeg aan de slag gaan en daar alle prijzen een jaar of twee winnen. Dan heb je in principe wel genoeg.
 
Genoeg prijzen winnen om in de eregalerij te komen.
Elke prijs (hoe groot of klein ook) heeft een puntenwaarde vanaf x punten kom je in de eregalerij.

fyi, in een grote competetie kampioen spelen is meer waard dan in de pintjes liga.
Als je het vooruit wil doen gaan kan je beter bij een grote ploeg aan de slag gaan en daar alle prijzen een jaar of twee winnen. Dan heb je in principe wel genoeg.
Ben nu met liverpool gestart moet mogelijk zijn om wat prijzen te winnen.
 
Terug
Bovenaan