Fnac-bonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Zondag 14 februari 2021

gumball4000

Well-known member
iTrader: 100% (4/4)
Algemene informatie/specificaties
Fnac bonnen ter waarde van 100€. Minimumprijs = 80€. Na overschrijving per mail verstuurt.
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Afhaallocatie
Per mail
Via het werk consumptiecheques ontvangen. Blijkbaar kan ik deze online omruilen tegen 2 bonnen van de Fnac.

Waarde = €100 in totaal (2x50€)
Bieden vanaf: 80€
 
Online omruilen? Hoe doe je dit? Thanks!
Wij hebben 100€/credits ontvangen en kunnen dit op het platform van Monizze omruilen voor vb. Yoga lessen, zwemlessen, horeca toestanden ed. Maar Fnac-bonnen zitten hier ook tussen.
Gezien ik een redelijk minimalistische levensstijl heb, wil ik niet iets kopen om te kopen. Heb het dan liever cash op de rekening en dat iemand anders er 20% winst op heeft :)
 
Bod van €80 indien deze ook online op fnac.be kunnen gebruikt worden

Voilà, ben eens op de Monizze website gaan kijken:
"Bestel een cadeaukaart die op de FNAC-website of in FNAC-winkels kan worden gebruikt om te profiteren van het brede aanbod aan producten en evenementen. De kaart is een jaar geldig en kan meerdere keren gebruikt worden."

Voor de duidelijkheid, ik heb hem nog niet besteld, dus hij is sowieso een jaar geldig.
Wat ik "raar" vind is dat ik een voucher kan aanvragen per Fnac-winkel: Ixelles, Hasselt, Leuven, Brugge, Wijnegem, Antwerpen, Luik, Gent & Charleroi.

Bod is voor mij oké. Ik stuur je een PM voor verdere afhandeling ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan