Final Fantasy VII Remake

RPG PC PS5 PS4 Final Fantasy VII Remake

Hey, ik zou graag aan de Final Fantasy fans willen vragen of deze tattoo van Sephiroth goed is gedaan?
Het Sephiroth van FF7 remake en niet van Advent Children
Het staat volledig op mijn achterarm/triceps

IMG-20220704-181130.jpg


IMG-20220705-011953.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik zou graag aan de Final Fantasy fans willen vragen of deze tattoo van Sephiroth goed is gedaan?
Het Sephiroth van FF7 remake en niet van Advent Children
Het staat volledig op mijn achterarm/triceps

IMG-20220704-181130.jpg


IMG-20220705-011953.jpg
Eerst en vooral, het is uw tattoo, dus gij moet content zijn, maakt niet uit wat de rest zegt. Ge hebt waarschijnlijk wel genoeg gesprekken en voorbeelden gehad van uw tatoeëerder om te weten wat het gaat worden.

Ten tweede, 't is vet gedaan, mooi werk!
 
Ok bedankt mensen
Dit was de foto die de tattoo artiest heeft gebruikt als voorbeeld
Dus kunnen jullie beter mening geven of de tattoo goed is gedaan of niet

final-fantasy-vii-remake-sephiroth-4.jpg
 
´t is zoals anderen zeggen. Als je er zelf content mee bent moet dat genoeg zijn en hoef je geen bevestiging te zoeken.
Maar als je het echt nodig vindt, moet ik zeggen dat ik het niet zo geslaagd vind. Op de screenshot is het gezicht veel scherper. Het mannelijke is er wat uit verdwenen. Mocht ik zonder de info je tattoo zien zou ik denken dat het een of ander meisje is 😕
 
´t is zoals anderen zeggen. Als je er zelf content mee bent moet dat genoeg zijn en hoef je geen bevestiging te zoeken.
Maar als je het echt nodig vindt, moet ik zeggen dat ik het niet zo geslaagd vind. Op de screenshot is het gezicht veel scherper. Het mannelijke is er wat uit verdwenen. Mocht ik zonder de info je tattoo zien zou ik denken dat het een of ander meisje is 😕
Hey, op de screenshot doet hij zijn mond open en op de tattoo heeft hij zijn mond dicht kan misschien daar aan liggen
Maar sephiroth lijkt zowiezo beetje op een "meisje"
Bedankt voor uw reactie alleszinds
 
Terug
Bovenaan