Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk.Silo seizoen 3 begint op 3 juli
![]()
Hij zat de laatste tijd blijkbaar in de gevangenis omdat er geen plaats is in de psychiatrie. Dus hij werd wel degelijk begeleid, maar waarschijnlijk onvoldoende…Eigenlijk had er een interventie moeten komen en hem dan 6 maand begeleiden richting zinvolle bezigheden.
Ik heb er nog mee gewerkt in Leuven.Hij zat de laatste tijd blijkbaar in de gevangenis omdat er geen plaats is in de psychiatrie. Dus hij werd wel degelijk begeleid, maar waarschijnlijk onvoldoende…
Ne hersentumor.RIP Pico Coppens.
Overleden na euthanasie: https://www.standaard.be/media-en-c...ioenen-overleden-na-euthanasie/150275334.html.

Ik kan die man zijn kop echt niet zien.Wie zat hier op te wachten...
![]()
'Fast & Furious' TV Series In Works At Peacock With Vin Diesel As EP
'Fast & Furious' TV Series is in development at Peacock with Vin Diesel executive producing.deadline.com
pragalicious.com
De installatie van de IMAX 70mm-filmprojector in Brussel vereiste uitgebreide technische en infrastructurele werkzaamheden. De vloer van de projectiekamer werd versterkt om het gewicht van de projector van meer dan 1.500 kilogram te kunnen dragen, terwijl een tweede projectievenster werd toegevoegd om het formaat te kunnen verwerken. Naast de nieuwe IMAX 70 mm-filmprojector blijft het bestaande digitale IMAX 4K-laserprojectiesysteem operationeel, waardoor Kinepolis Brussel één van de enige locaties ter wereld is die beide systemen kan presenteren.

Wordt normaal gezien door Kinepolis Film Distribution verdeeld in België, maar uit ervaring weet ik dat die website zelden up-to-date is en vaak onvolledig. Geen idee of deze film hier uiteindelijk nog zal uitkomen.Iemand een idee wanneer/waar "The furious" (oftewel Huo zhe yan) in Belgische cinema-zalen zal spelen? Ik zie zeer lovende reviews met een zogenaamde releasedate van 24/6 voor België.
Dank u wel om dat even te vermelden, zitten leuke dingen tussen die ik nog niet gezien had.ter info: vrt max heeft een groot aantal kwalitatieve films op het platform gedropt
Doe er uw voordeel mee! Dat zal ik sowieso ook doen.