Film, Series & TV - all the Latest!

All day, non stop.

Todd might be no more but generations to come will stop short of saying his name a third time.

Yi64CR8.gif

RIP 😢

Laatst bewerkt:
Love it or hate it, that movie made waves alright. Ok het was niet de allereerste maar alle elementen daarin kwamen zo goed bij elkaar dat het destijds echt wel een fenomeen was. Denk dat de legacy daarvan vandaag nog steeds te voelen is in films als paranormal activity en dergelijke.

Toen ik die zag bij release vond ik die scene in de tent waarin de main lead een begrijpelijke nervous breakdown ondergaat enorm sterk maar sinds de parodie daarop in scary movie die liters snot over de lens kwakte moet ik altijd daaraan terugdenken en glimlachen. Damn it. ;p

Ik vrees dat de film waarschijnlijk al wel een beetje aan kracht heeft ingeboet door zulke hercontextualisering en tussen al het modern geweld van vandaag maar binnen een paar jaar ongetwijfeld deze "nieuwe oude" versie nog eens opleggen.

Vandaag de allerlaatste aflevering, van seizoen 4, gezien van 'L'amica geniale' wat een ongelofelijk mooie en emotionele serie, en dan die muziek erbij. prachtig.

Terug
Bovenaan