Slayer_Kev666
Well-known member
Ik niets gekregen, dus blijkbaar toch de verkeerde sbc gedaan.Is er gekomen, toch nog wel, maar met 93 Canales als hoogste was het niet echt de moeite, Guendouzi en Jota ook... Meh
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik niets gekregen, dus blijkbaar toch de verkeerde sbc gedaan.Is er gekomen, toch nog wel, maar met 93 Canales als hoogste was het niet echt de moeite, Guendouzi en Jota ook... Meh
Al tegen geshot, goeie verdediger dieGisteren de Chiellini End of an era sbc gedaan.
Cordoba naar de bank verwezen.
zijn stats zijn toch veelbelovend in ieder geval.Al tegen geshot, goeie verdediger die

Er is een TOTW SBC die je kan herhalen, ze hebben die alleen wel duurder gemaakt deze weekVoor ongeveer elke sbc moet er tegenwoordig een totw of tots in zitten
Diegene die ik wil en kan missen zijn gewoon op nu
Grappig is dat, ik althans, geen enkele totw meer hit, wel tof dat systeem zo
Ik ga heus geen tots per sbc bijkopen ze, geen voorraad meer = geen sbc's meer, spijtig wel

Zitten er nog wel TOTW in packs?Voor ongeveer elke sbc moet er tegenwoordig een totw of tots in zitten
Diegene die ik wil en kan missen zijn gewoon op nu
Grappig is dat, ik althans, geen enkele totw meer hit, wel tof dat systeem zo
Ik ga heus geen tots per sbc bijkopen ze, geen voorraad meer = geen sbc's meer, spijtig wel
Awel, daarmee mijn opmerking, het is zielig gesteld, ik heb al meer dan een maand geen totw meer gehit, en ik vertik het om daar sbc's voor te moeten doen... En voor alle duidelijkheid eenmaal 50k open ik een pack, dus regelmatig wel, maar niks, zelf geen untradable totws meerZitten er nog wel TOTW in packs?
De laatste totw is van 25 mei. Dus waren er not totw’s te packen tot 1 juni.Awel, daarmee mijn opmerking, het is zielig gesteld, ik heb al meer dan een maand geen totw meer gehit, en ik vertik het om daar sbc's voor te moeten doen... En voor alle duidelijkheid eenmaal 50k open ik een pack, dus regelmatig wel, maar niks, zelf geen untradable totws meer
Nuja ze moeten die spelers die gratis bij ps plus erbij komen toch ook nog wat uitmelken zekers?
Ik doe het niet op deze manier, vergeet het, ik heb veel spelers in de club, maar op overschot voor diene zever er nog is bij, no thanks
OnderhoudEehm, mijn ploeg bestaat niet meer als ik wil inloggen op de app? Ben ik gehacked?